Diablo III: Reaper of Souls ' Oyununun Konusu : Diablo III: Reaper of Souls is a video game starring Athena Karkanis, Dorian Harewood, and Mary Elizabeth McGlynn. The Black Soulstone essence is screaming for vengeance and release. Before the artifact can be sealed away forever,...
StarCraft(1998)(9,2-4488)
Diablo II(2000)(9,0-3240)
Diablo II: Lord of Destruction(2001)(9,0-2105)
Warcraft III: The Frozen Throne(0)(8,9-2591)
Warcraft III: Reign of Chaos(2002)(8,9-2755)
StarCraft II: Wings of Liberty(2010)(8,8-2677)
World of Warcraft: Wrath of the Lich King(2008)(8,7-1800)
StarCraft II: Heart of the Swarm(2013)(8,7-1148)
Diablo(1996)(8,5-2286)
World of Warcraft: The Burning Crusade(2007)(8,5-1784)
World of Warcraft(2004)(8,5-4877)
Diablo III(2012)(7,9-2616)
diablo 2 vanilla oynamamış insanların, bok atmaması gereken ek paket.fizik motoru ve temel mekanikleri gayet iyi olan diablo 3'e içerik ağırlıklı ve oynanışa derinlik getirecek tarzda yeniliklerle geleceğini tahmin ediyorum.
(jai vu - 14 Ağustos 2013 14:29)
yapılan yeniliklerden bazılarının oyunculardan gelen tepkiler üzerine yapıldığı hissedilen genişletme seti:yeni düşman: malthael. eski bilgelik meleği. şu an kendini "ölüm" olarak adlandırıyor. melek kanatları kemikimsi olmuş. yaşam enerjisini çekme gücü var. silah olarak çift orak kullanıyor.yeni kahraman: crusader. yakın-orta menzil savaşçısı. ağır zırhı, kalkanı var. diablo 2'deki paladin'e benziyor. özellikleri shield bash, fist of heavens, shield's flare, falling sword, law of valour.yeni act: westmarch. bu ülke kral leoric'in savaştığı ülke. gotik bir havası olacak. bana warcraft 3'teki lordaeron gibi.yeni seviye limiti: 70, her sınıf için yeni yetenekler ve yeni rünler gelecek.yeni canavarlar: seraph, summoner of the dead, executioner, death maidenyeni eşyalar: god butcher (flail) serpent's sparker serpent's sparker legendary 3k küsur dpsli legendary wizard wand. yeni legendaryler karakter buildinizi değiştirir nitelikte olacak. mesela bu wand hydra yeteneğine bonus veriyor.çapul 2.0. :) daha zeki eşya düşme sistemi olacak. daha az eşya düşecek ancak düşenler daha işinize yarayan eşyalar olacak. düşen eşyalar sizin sınıfınıza göre özellik alma şansına sahip olacaklar.paragon 2.0. : yeni paragon sistemi geliyor. paragonun bir limiti olmayacak ve bütün hesabı ilgilendirecek. (sanırım bütün karakterleriniz tek bir paragon seviyesine sahip olacak, hepsinden alınan tecrübe onu geliştirecek)yeni zanaatkar: smith ve jeweler gibi yeni bir artisan geliyor. dış görünümünüzü şekillendirecek (eşyaların tipini değiştirerek) ve rare eşyaların bir özelliğini değiştirecekloot run: eski baal runları hatırlayan çoktur, güzel eşya düşürmek için özel dungeonlar olacak. tamamen rastgele haritalardan oluşacak ve 15-20 dakikalık bir süre içinde bitirilebilinecekler.oynanış: senaryoyu bitirdikten bile sonra yapılacak çok şey olmasına çalışıyorlar ve iç mekanlardan dış mekanlara geçişin daha yumuşak olduğunu açıkladılar
(makron - 21 Ağustos 2013 14:25)
sene olmuş 2013 ve üç diablo çıkmış ama hâlâ yerin yedi kat dibine soul stone, artifact vs. saklamanın bir halta yarayacağını düşünen mallar olduğunu göstermiş paket. yetti harbiden.
(lepiska sacli kapuska - 21 Ağustos 2013 14:42)
senaryoyu anladıysam yine tyrael'in bir mallığını temizlememiz gerekiyor.
(jesters cap - 21 Ağustos 2013 15:03)
diablo 3'ün yeni expansion'u. bir lord of destruction olmadığı çok ortada. envai çeşit şey yazdım zaten diablo 3 üzerine * * * o yüzden çok kasmiycam. ama genel olarak bir iki şey söyleyebilirim: - silver\blue konseptine bayılırım. çok yakışmış. - hikaye, tabii ki tıptırt. öyle tırt ki o kadar olur. bakın neden tırt anlatayım.hacı ben tyrael'im tamam mı. şimdi zamanında ben marius'a dedim ki, bak dedim hellforge var, git mefistonun daşını kır. yok, kıramadı. sonra başımıza envai çeşit iş falan. sonra noldu işte "bir grup kahraman" kesti mefistoyu sağolsun, kırdı daşını. sonra diabloyu da kestiler. diablonun taşını kırdılar, çok şükür. bütün bunların supervisor'ı archangel tyrael di mi. şimdi bu adam zırhı falan sökünce hafızasını mı yitirdi, kafası mı güzellendi ne oldu bilmiyorum. ulan sen değil miydin baal'in soulstone'u da işte gizleyen ama daha sonradan dark wanderer'a kaptıran? sendin di mi canım. şimdi gelmiş ne diyosun? "he biz bu bilek soulstonu gıramıyoruz, madem öyle saklayalım, 'işallah' saklamak işe yarar" falan. daha saklayamadan gelip alırlar senden, gerizekalı. ulan nerde senin wisdom'un lan? la olm ben miyim encıl sen misin encıl! abi şimdi biri bana şunu söylesin, biz salak mıyız lan? şş, blizzard. söyle bana. salak mıyız biz? alo! değiliz olm değiliz. lan archangel tyrael'den bahsediyoruz, fantastik bir evrenden bahsediyoruz. mesela hellforge var falan. mephisto'nun evil'ı yeteri kadar kuvvetli değil miydi yani? mefisto lan adam alooo! noldu? cazır cozur kırmadık mı? kırdık, içinden perfect'ler düşmedi mi? düştü! ee? hayır bi de ben o kadar ortamın anasını sikmişim, cenneti yardıra yardıra diablonun anasını bellemişim. sana bırakır mıyım lan black soulstone'u? sen naptın? ben 1000 1000 vururken sen 10 10 vuruyodun tyrael efendi. alırım o soulstonu, kendi işimi kendim görürüm halbusi. di mi? ya bak nası sinirleniyorum. giderim hellforge'a, anasını bellerim o black soulstone'un. hadi hellforge olmadı. ulan o kadar şey var yani hordardim var bilmemne var. bunun bir ilmi irfanı yok mu yani? bu blacksoulstone bi kere yapılınca hep kalacak bişey mi? ya olm bak. bak. tamam sakinim. şimdi dinle beni. hacı. sen bu kafayla bi yere varamazsın. şimdi bak: 1) black soulstone'u neden yok edemiyoruz?2) velev ki x sebepten yok edemiyoruz. bugün edemiyosak yarın da edemiycez demektir. nolcak yani bi anda "aa meğer böyle oluyomuş" mu diycez. 3) sen wow'da rengini belli ettin zaten, oyuncunun anasını sikmeye yer arıyosun. şimdi iyi dinle bak: madem yok edemiyoruz, bi başkası geldi aldı soulstone'u. şimdi onla uğraşıcaz. 4) tabii ki onu kesicez. arthası kesmiş adamız lan sikindirik bi riiğpırı mı kesemiycez. di mi? ee kestik. noldu, soulstone gene ortada. 5) gene sakliycaz.6) 2 sene sonra "diablo 3. ananın amı" diye expansion pack gelecek. anamızın amı gelip alıyomuş soulstone'u. onu kesecekmişiz. 7) sonra noldu? diablo 3. eşeğin ziki. sonra komşunun kızı. sonra bilmemne. ya neyse, kesin bi kuralına kitabına uydururlar da. benim de derdim o. çok başarısız uyduruyolar abi. 2004'te ki yarım aklımla demişim abi, diablo'nun tekrar ortaya çıkması zaten başlı başına oyuncuyla taşak geçmek gibi bişeydi yani. ısrarla devam ediyolar. etsinler bakalım. oyunu oynarız iyi güzel ama, yani bizi böyle salak yerine koyuyolar ya, sinirleniyorum abi yani diyecek bişey yok. ayrıca o adria kevaşesini de hiç sevmezdim diablo 1'den beri. bu oyunda onu kestirsinler, biraz rahatlarım. bu arada crusader'a değinmiyorum bile. ya karakter güzel ama yani. of be blizzard of iliğimi kuruttun yemin ediyorum iliğimi.
(malganis - 24 Ağustos 2013 11:17)
tyrael'de böyle aile oldukça ne diablo serisi biter ne de bunun gibi eklenti paketleri.ne derdin varmış be tyrael kardeş?
(buck rogers - 3 Eylül 2013 16:44)
yıllarca dibalo 3'ü beklemiş ve hüsrana uğramış bir insan olarak çıkacak olan bu expansion bende ufak bir dalgalanma yaratmıştır. ufak ama!
(kartonpierre - 13 Eylül 2013 10:57)
bitirileceği açıklanan gold ve rmah sistemleri sebebiyle -bir ihtimal- başarılı olabilecek oyun.gerçekten başarılı bir oyun olacaksa diablo iii ve expansion set'leri; 1-) mutlaka offline olmalıdır (battle.net login mevzusu bitmek zorunda) 2-) pay to win olmamalı, "emeğe saygı +rep" mantığı ile karpal tünelin hakkını verme sistemi gelmelidir.diablo iii neden sıçmıştır; online oyun, wow'dan para kazanma sevdasını diablo'ya taşıyıp diablo'nun harika mirasını p.. etme hatası yüzünden. mayıs 2012'de çıktı oyun ve akşam saat 7'de girebildik mi oyuna?hayır.çünkü blizzard hazretleri oynamamıza müsaade buyurmadı. üstüne de "para harcarsan item alırsın şikiriiim" havalarına girdi. burnu yerlerde süründü en sonunda. zaten 1 ve -özellikle- 2'nin yanına bile yaklaşamayacak şenlik gibi oyun havası çok büyük hata oldu. bu oyunda da exp pack'in asla ve asla lod olamayacağı belli. lod'da da baal geliyor ve dünyayı yoketmenin eşiğine geliyor biz de kurtarıyorduk, senaryo orjinal değildi ama oyunun oynanışı ve sürükleyiciliği hayatımıza tükürüyordu.şimdi ne olacak? malthael geldi; bu arkadaş esas villain olacaksa izual'dan daha üst seviye bir angel olacak o kadar. eee ne yani koskoca mephisto'yu kestik lan, diablo, baal gitti şimdi kurtlar vadisi mantığıyla çek sündür mü yapıcaz? diablo'yu kesen adam malthael'i alır, küteler, sonrasında o orakları alıp elemanı tarlasında maraba diye çalıştırır, öldürmez de. resmen aşağılar. bu sebeple ben blizzard senaryo ekibinin "ölüm meleğinin, ölümün ötesinden bazı güçleri geri getirebilmesi" ihtimaline oynayacağına inanıyorum. hack and slash olsun, offline olsun ve rmah olmasın, o oyunu ne yapar eder 5 sene oynarız aga; uyku uyumazık, işe gitmezik. rapor alırık, ilkel insan oluruk, üniversite yıllarına döneriz, ayrı oda olsun, aynı odada bilgisayar kurmayalım diye tuvalete makina kurarız yine gerekirse ama offline olması ve rmah'sız olması lazım.
(eldorado kaymakami - 18 Eylül 2013 09:36)
sıkı bir diablocu olarak, hakkını teslim etmem gereken eklenti paketidir. diablo 3'ün çıkmasıyla birlikte kaybolduğunu hissettiğimiz çoğu öğeyi oyuna geri kazandırmayı başarmıştır. ortamların fazla renkli olması sorunsalını da zaten dark diablo 3 shader'ı ile çözdüğümden, geri kalan dinamiklerin çözülmesini bekliyordum, o günü de nihayet gördüm.piyasaya çıkan hertürlü oyunu paladin & warrior sınıflarıyla oynadığımdan, açtım crusader'ımı sıfırdan, ne ah var ne gear, çektim zorluk seviyesini master'a deymeyin keyfime. düşen her item'a vendor'a satılacak item gözüyle bakmak yerine "üzerimdekinden iyi mi?" bakış açısının geri gelmesi inanılmaz keyif. zorluk seviyesi de gayet yeterli olunca, yıllar sonra tekrar gerçek bir diablo oyunu oynadığımı hissediyorum.sizde diablo 3'ü benzer sebeplerden bıraktıysanız, reaper of souls'la bir şans daha vermelisiniz.
(tabaque - 1 Nisan 2014 18:38)
olmuş olan ek pakettir ama kime göre neye göre.en güzel becerdikleri kısım hikayeyi anlatım şekli olmuş. hikaye güzel ya da kötü demiyorum o biraz tartışmalı bir konu ama anlatım güzel olmuş. hele ki 5. bölümün başları gayet orjinal olmuş. ana görevlerin içine yerleştirilen event adı altında alt görevler de gayet güzel olmuş. ekip gerçekten bu konularda güzel çalışmış. bolca dungeon yerleştirilmiş ama önceki bölümlere göre dungeon'lar daha küçük olmuş (bir kaç dungeon hariç, tabi tüm dungeon ları henüz açmamış olsamda çoğunu açtım). tabi level 60 itemların yetmemesi ve bölümlerin çoğu yerinin zorlayıcı bir şekilde tasarlanmış olması oyunu biraz daha zorlaştırmış. paket çıkmadan önce torment 3-4 de güle oynaya gezen ben, act 5 i master da ağlaya ağlaya bitirdim. aslında bu zorlayıcılık oyunun süresini de uzatıyor. yani ilk kez oynuyorsanız 1-2 saatte bitirmeniz mümkün değil (sanırım sadece ana senaryoyu kovalasanız bile olmaz o iş). act 5 i bitirdikten sonra esas mevzi olan advanture mod başlıyor. burda her act in haritaları karşınıza açık geliyor ve her yerde sizden bir şeyler yapmanızı istiyorlar. genellikle küçük alanlarda birini öldürmek, belli sayıda eleman kesmek gibi görevler bunlar. bunları yaptıkça item ve xp kazanıyorsunuz ve her 5 görevi bitirince (bounty de deniyor görevlere) size bir kutu veriliyor. bu kutuyu açınca etrafınıza bir sürü item düşüyor (bana çöp düşmeye devam ediyor ama ballılara gayet güzel eşyalar düşüyor). bazı görevlerden de nephalem fragment diye bir şey düşüyor. bunlardan 5 tane toplayınca nephalem rift açıp çok acaip yerlere gidiyorsunuz. bu gittiğiniz yer rastgele oluşturulmuş büyükçene bir dungeon, içindeki yaratıklara kadar her şey rastgele oluşuyor. burda sizden bir miktar yaratık kesmeniz isteniyor (bir miktarı gözünüzde büyütün), siz bunu yapana kadar, dungeon sürekli büyüyor, olmadı yeni katlar ekleniyor, aslında dungeon dediğim de, oyunun tamamında actlerde ki haritalar biraz değişip birleşip karşınıza geliyor ama güzel olmuş. istenilen miktarı doldurunca bir adet ağır abi sizi karşılıyor, onu da keserseniz bir sürü item düşürüyor (bana tabi hep çöp düşüyor). bunun haricinde seslendirmeler müzikler gayet güzel, hatta müzikler kimi yerler atmosfere öyle uyum sağlıyor ki biran durup oyunun manzarasına bakıp müziğe dikkat kesiliyorsunuz, uyumu fark edince kendinizi taktir ediyorsunuz. tabi auction house yok. haliyle düşürdüğünüz item sizin oluyor ve başkasına veremiyorsunuz. ama grup halinde oynuyorsanız o zaman düşürdüğünüz itemları bir birinize belli bir süre içinde verebiliyorsunuz (2 saat diye hatırlıyorum yanılıyor da olabilirim). infernal machine ın alternatifleri gelmiş, tabi önce plan düşürmeniz lazım. bana nephalem rift in sonundaki boss lardan biri düşürdü. nerde nasıl kullanılır henüz bilmediğim için bu kısmı atlıyorum (bilen beni yeşil yapsın).sonuç olarak bir ek paket nasıl olmalıdır sorusunun güzel bir cevabıdır bu. ama ciddi ciddi diablo 3 le yıldızınız zerre barışmadıysa bununla da uyuşacağını sanmıyorum. diablo 3 güzeldi ama çabuk baydı diyen tayfayı tavlayabilir. onun haricinde sevenler zaten çatır çatır oynuyor şu sıralar. ha tabi bir ek paketin bu fiyatlarda satılmasının hiç bir mantığı yok tabi. pahalı lan, gerçi oynamaya başlayınca pek acımıyon parasına (sevmeyen adam bu yüzden iki kere düşünsün)
(kumdan kale - 2 Nisan 2014 23:06)
Yorum Kaynak Link : diablo 3 reaper of souls