Süre                : 1 Saat 32 dakika
Çıkış Tarihi     : 10 Mayıs 2006 Çarşamba, Yapım Yılı : 2006
Türü                : Korku,Romantik,Heyecanlı
Taglar             : korku,Seri katil,rüya,Idrara çıkma,kenar mahalle
Ülke                : İngiltere,ABD
Yapımcı          :  Matador Pictures , Regent Capital , Shoreline Entertainment
Yönetmen       : Ray Gower (IMDB)(ekşi)
Senarist          : Ray Gower (IMDB)(ekşi)
Oyuncular      : Thora Birch (IMDB)(ekşi), Toby Stephens (IMDB)(ekşi), Christien Anholt (IMDB), Joanna Hole (IMDB)(ekşi), Lorraine Bruce (IMDB)(ekşi), Ray Charleson (IMDB)(ekşi), Michael J. Reynolds (IMDB), Alan Perrin (IMDB)(ekşi), Oliver Price (IMDB), Glenn Beck (IMDB), John Bown (IMDB), Sheryl Gannaway (IMDB), Barbara Keogh (IMDB), Ian Porter (IMDB), Dominic Potter (IMDB), Judy Wilson (IMDB), Robert Jezek (IMDB), Jonny Coyne (IMDB), John Sterland (IMDB), Sarah Whitefoot (IMDB), Thomas Mahoney (IMDB), Zachary Millward (IMDB), Cristophe Barone (IMDB), Pete Jones (IMDB), Tony O'Brien (IMDB), Beryl Nesbitt (IMDB), Robert Rafalat (IMDB), Edwin Stone (IMDB), Rupert Degas (IMDB)

Dark Corners (~ Alma Negra) ' Filminin Konusu :
Dark Corners is a movie starring Thora Birch, Toby Stephens, and Christien Anholt. As Susan Hamilton sleeps she dreams that she is another person in an alternative reality as her greatest fears are acted out she is pursued by the...


  • "23 kasım 2004'te çıkması beklenen oyun."
  • "potansiyelinin ancak yarısını kullanabilmiş oyun. (2006 senesine geldik, hala jumping puzzlelarla uğraşıyoruz, bunu da deşip daha fazla üzülmek istemiyorum)"




Facebook Yorumları
  • comment image

    call of cthulhu'nun pc'ye cikacak olan fps turundeki oyunu. lakin headfirst tarafindan yapilmakta olan ve bethesda softworks'un yayinlayacagi aciklanan bu oyun 3 yildir geli$tiriliyor, uzun suredir de yayinci ariyordu. asil ilginc olan bu oyunun daha cikmadan ikincisinin uzerinde cali$ildiginin duyurulmu$ olmasi.

    tanitim videolarindan oyunun iyi bir atmosfere sahip oldugu gorulebiliyor, yaratiklardan delicesine kacmak, gercek zamanli i$ik efektleri, yuksekce bir yerden a$agiya bakinca gozlerin kararmasi, ekranin bulanikla$masi gibi kucuk detaylar oyun meraklilarini mest edecek gibi. 2004 baharinda cikacak denmi$ en son.


    (marsec - 1 Mayıs 2004 01:34)

  • comment image

    call of cthulu: dark corners of the earth
    çıkış tarihi: 2004 yazı

    1 seneden beri deliler gibi beklediğim oyun, h.p. lovecraft’ın tasviriyle dünyanın karanlık köşeleri, tarif edilemeyen, zamanın öncesinden beri var olan yaratıklar, okurken korktuğum kitabın oyunu… oyunda birkaç cinayeti araştıran bir dedektifi araştırıyorsunuz, derinlere indikçe geri dönmesi imkansızlaşan bir hikaye, karanlığa battıkça tüylerinizi diken diken eden sahneler. bu oyunda gördüğünüz yaratıklardan korkacaksınız! kontrol ettiğimiz karakter bir yaratık gördüğünde ya ölecek (korkudan bayılabilir, korkudan şok geçirip olduğnu yerde kalabilir, kaçmaya çalışırken düşüp yem olabilirsiniz) ya da dönüşü olmayan bir deliliğin içine düşecek, acılarınızı hafifletmek için aldığınız morfinler halisülasyonlar görmenize, gerçekle düşü ayırt edememenize yol açacak. yüksek yerlerden geçerken sakın aşağı bakmayın! başınız dönebilir, düşebilirsiniz… gerçek bir korku devrimi yaklaşıyor!


    (madsky - 19 Mayıs 2004 17:36)

  • comment image

    ilk izlenim sonucu fena görünmeyen oyun.ilk bölümüyle korkutmasa da ürkütüyor en azından.tabi the godfather,oblivion gibi yeni;the movies,civilization 4 gibi birkaç ay geçse de ağız tadıyla oynanamayan, oyunlar dururken şu vize başlangıç tarihlerinde zaman vermeye değer mi tartışılır.


    (aynali - 29 Mart 2006 02:00)

  • comment image

    oyun onboard ekran kartı (intel) ile çalışmıyormuş. öyle eski ekran kartlarını da beğenmiyor. illaki yepisyeni ekran kartı göstereceksiniz ki nazlanmasın. zaten bi avuç ekran kartı destekliyor, onlar da ya ati yada nvidia.*


    (dilbao - 1 Nisan 2006 05:50)

  • comment image

    atmosfer olarak olmasada oynanabilirlik ve grafik açısından beni korkutan oyun.
    --- spoiler ---
    şöyle ki oyuna başladım ; elemanlar var kültmüş bilmem neymiş polislere ateş ediyorlar bizde acar dedektif olarak ve bizi çağırdıklarından ateş ettikleri eve bodoslama dalıyoruz ki o da ne inventoryde silah namına sopa bile yok ki bir dedektif olarak bir colt 1911 olmasını beklerdim o noktada elimizde.yukarı kata çıkıp polise ateş eden adama silahsız olarak cee yapıyoruz ki ben burada korktum eleman çekip vursa pompalıyla bitecek orada oyun.neyse adamı dışarıdaki polisler vuruyor adam düşüyor bizim eleman ya çok delikanlı ya da çok salak olduğundan ölmüş adamın silahını almıyor bu arada evden gelen sesler bilmem ne adamımızı yusuflatıyor .bizim adam o arada sadece belgeydi , kitaptı , anahtardı alıyor yanına oradaki külttekilerin toplu olarak intahar ettiğini görüp ayıca yusufluyor ama hala gidip bir yardım isteyeyim ya da dönüp ölen adamın silahını alayım yok.aşağı katlara doğru ilerledikçe etraf karanlıklaşıyor hiç bir şey görememeye başlıyoruz ki bu nokatada ben gammayı bulup açtım* ancak baktım ki etraf hala karanlık hiç bir şey göremiyorum .işte o anda korktum çünkü bir oyunu göremeden oynamak mümkün değildi hele ki adventure action fps arası bir şey ise.
    ---
    spoiler ---
    edit : ayrıca koşma da yok oyunda.oyanabilirlik yüksek olsaymış keşke.birde call of cthulhu hikayelerini de kitaplarının bir kısmınıda okumuş biri olarak oyundaki çaresizlik hissi oynanabilirlikten kırpılarak yapılmış diyebilirim .halbuki çok daha güzel yapabilirlermiş.


    (mindtraveler - 5 Nisan 2006 19:40)

  • comment image

    oyunun %44'üne gelmiş biri olarak cthulhu mitosunu ve lovecraft kitaplarındaki atmosferi çok iyi yansıtmış olduğunu söyleyebilirim.

    --- spoiler ---
    özellikle gece innsmouth'taki otelde kaldığımız kısım innsmouth üzerindeki gölge hikayesiyle neredeyse birebir aynı. kapıları sürgüleyerek ve arkalarına dolap falan itip çekerek fishmen'den kaçmaya çalıştığımız bu bölümler şukela olmuş. hikayeye yakışır bir bölüm olmuş.
    ---
    spoiler ---

    ayrıca oynadığımız karakterin* süper kahraman tribinde olmaması, oldukça çıt kırıldım oluşu, ceset gördüğünde, karanlıkta kaldığında korkması (ki bu efekt de çok şahane olmuş, ekran bulanıyor, kalp atışlarınız hızlanıyor) da oyuna ayrı bir tad katmış. kahramanımızın korkabiliyor oluşu, gergin bir durumda hızlı atmaya başlayan kalp atışları ise bir süre sonra oyunu oynarken sizinde gerilmenize sebebiyet vermekte. bu bakımdan beni undying'ten beri gerebilen en sağlam oyun ödülünü kendisine vermekte sakınca duymuyorum. ekranda sağlık, cephane vs gibi bilgilere oyunda yer verilmemesi ise gerçekçilik ve atmosfer bakımından iyi olmuş. olayı kendi gözlerinizden gördüğünüz havası çok iyi verilmiş. (sağlık ve ne kadar cephaneniz kaldığı gibi bilgilere "ı" tuşuna basarak bakılabiliyor)

    son olarak, oyunun cthulhu mitosu ve gerilim sevenlere gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. ancak şu uyarıda bulunmam gerekiyor ki; eğer bir action/adventure oyunu bekliyorsanız sakın bu oyuna bulaşmayın, çünkü oyun size aksiyonu değil, gerilimi ve korkuyu vermek üzere tasarlanmış. (zaten oyunun %33'üne kadar silah bulamayacaksınız, bulduğunuzda da çatışmalardan kaçınmak zorunda kalacaksınız çok çabuk ölebildiğiniz için)

    yıllardır çıkmasını beklediğimiz oyun sonunda beklediğimize değmiş mi peki? şahsi kanımca evet... aksiyon ve süper grafikler bekleyenleri half-life 2 oynamaya davet ediyorum, bunları takmayıp cthulhu mitosunun keyfini çıkarmak isteyenlerin ise çok memnun kalacağını düşünüyorum...

    phnglui mglwnafh cthulhu rlyeh waghnagl fhtagn!


    (eldor sennodel - 14 Nisan 2006 18:00)

  • comment image

    pc versiyonu resmen ortada kalmış olan oyundur. evet, çıktı çıkmasına; fakat headfirst oyunun çıkmasına yakın bir dönemde kapatıldı ve ekip dağıldı. oyunun son hali bir programcı tarafından tamamlanmış bir de. şimdi o da yok, ne patch çıkacak ne başka bir şey olacak. hayır, oyun girişte bile hata verip masaüstüne göçebiliyor. o derece bug'lı.

    ayrıca hala anlamıyorum bu arkadaşları. vakti zamanında oyun ile ilgili süper fikirleri vardı. mesela 2'ye 2 oynanan multiplayer'dan bahsediyorlardı ki; multiplayer'da da hayal görme, dostu düşmanı ayırt edememe gibi süper özellikleri ekleyeceklerini söylüyorlardı. bunun yanında o zaman yayınlanan videolarda çok daha heyecanlı sahneler vardı.

    ne yaptınız abiler siz bu oyuna? yazık olmadı mı şimdi? oyun bu haliyle kötü değil aslında.. ama işte..


    (estetica - 30 Nisan 2006 23:37)