Mo Amer: The Vagabond (~ Mo Amer: Vagabondul) ' Filminin Konusu : Filmin ilk sahnesi kameraya doğru yürüyen Charlie' nin ünlü ayakkabılarının görünmesiyle açılır. Charlie bir barın kapısına gelir ve keman çalmaya başlar. Onun çaldığı hüzünlü aşk melodisi barın diğer kapısında çalmaya başlayan Alman grubun müziği ile bastırılır. Bardakiler Charlie'yi fark etmez fakat diger grubu begenir. O sırada para toplamak için içeri giren Charlie'yi de o gruptan sanip bol bol bahşiş verirler. Grup lideri para toplamak için geldiğinde müşteriler ikinci kez para vermediği için kavga çıkar ve paraları toplayan Charlie ordan kaçar.İkinci sahnede Charlie kırlardadır. Orada rastladığı bir genç kıza (Edna) keman çalar. Edna aslında zengin bir ailenin kızıdır; fakat çingenelerce kaçırılmıştır ve köle gibi kullanılmaktadır. Kızı çok seven ve durumuna üzülen Charlie, çeşitli numaralarla onu çingene kampından kaçırır. Birlikte kırlarda bir arabanın içinde yaşamaya başlarlar. Bir gün ilham arayan genç bir ressam onların olduğu yere gelir ve Edna'yı çok beğenip onun bir portresini yapar. Edna da bu nazik adamdan hoşlanır. Bu ressamın sergisine gelen Edna' nın annesi resimdekinin yıllardır aradığı kızı olduğunu fark edince ressamin yardımıyla hemen onu bulur. Yaptığı iyilikler için Charlie'ye para vermek ister ama Charlie almaz. Edna, ailesi ve ressam tarafından götürülür ve yalnız kalan Charlie kahrolur. Fakat film mutlu sonla bitecek, aslında âşık olduğu kişinin ressam değil de Charlie olduğunu fark eden Edna geri gelip Charlie'yi de alıp götürecektir.
Daniel Sloss: Live Shows(2018)(8,5-901)
Adam Sandler: 100% Fresh(2018)(7,6-3350)
Joe Rogan: Strange Times(2018)(7,4-2126)
Bert Kreischer: Secret Time(2018)(7,3-839)
Jim Jefferies: This Is Me Now(2018)(7,3-2240)
Trevor Noah: Son of Patricia(2018)(7,2-2051)
Iliza: Elder Millennial(2018)(7,1-1877)
Trevor Noah: Afraid of the Dark(2017)(7,1-3349)
Russell Brand: Re:Birth(2018)(6,5-909)
Ron White: If You Quit Listening, I'll Shut Up(2018)(6,5-520)
D.L. Hughley: Contrarian(2018)(6,4-369)
The Degenerates(2018)(6,2-301)