• "assassin's creed ve hitman gibi oyun serilerinde çalışmış jesper kyd tarafından müzikleri yapılacak olan oyun."
  • "karakter öldüğünde çıkan imajdan, menüdeki tuşların seslerine kadar legacy of kain soul reaver esinlenmesini bu sefer iyice göze parmak kullanmışlar."
  • "oyunun müzikleri enfes. böyle çok bir orjinalliği olmayan bir oyundan beklenilmeyecek kadar iyi, insanı atmosfere sokan müzikleri var. özellikle ikinci bölümde."
  • "bitmeyen oyundur. "oyuna o kadar para veriyoruz, hemen bitiyor amk" diyenler için ilaçtır."
  • "playstation plus ile aralık ayında ücretsiz verilecek oyundur."




Facebook Yorumları
  • comment image

    2012 yılının belirsiz bir ayında çıkacak olan devam oyunu. ilk oyunda yönettiğimiz karakter ve aynı zamanda mahşerin 4 atlısından biri olan war karakteri bu oyunda olmayacak. onun yerine 4 atlıdan diğer bir eleman olan death' i yöneteceğiz. şöyle bir ilk trailerı da yayınlandı. ilk oyundan pek bir farkı yok gibi görünüyor ama bu işler nasip kısmet işleri tabi.


    (ritu vs asas - 2 Haziran 2011 21:26)

  • comment image

    pc versiyonu için resolution değiştirememe sorunu yaşayanlar oyunun kısayoluna sağ tık yapıp özelliklere girdikten sonra hedef satırına bir boşluk bıraktıktan sonra resolution=1280×1024@60 şeklinde çözünürlük@refreshrate rakamlarını girerlerse çözünürlüklerini değiştirebilirler. hotkey atamak içinse oyun içinde o'ya basıp yukarda orak resmine tıkladıktan sonra hotkey ekranında dilediklerini yapabilirler. dlc ile gelen ıvır zıvır da mailbox'a geliyor oyun içinde, orayı kontrol edin.


    (nukleermalkav - 16 Ağustos 2012 03:53)

  • comment image

    26 saatlik oynayış maratonunun sonunda anca bitirebildim oyunu. oha amk yirmialtı saat lan. god of war oyunları maksimum 7-8 saat falan sürüyor. bunun ilki de 15-20 saatlik bişeydi. oynarken eninde sonunda biteceğine yönelik umudunu yitiriyosun zaman zaman ama harbiden de bi sonu var oyunun unutmamışlar yani son yapmayı.

    neyse oyun gayet güzel. ilk oyundan daha güzel olmuş. ilki atı alana kadar baya bi bayıktı ki bu oyunun yaklaşık 8-10 saatlik bi bölümünü oluşturuyordu. bu daha sürükleyici olmuş. ama grafikleri falan daha kötü geldi bana. lan zaten ilk oyunun grafikleri de gayet vasattı ondan daha kötü yapmayı nası başardınız? müzikler falan mükemmel olmuş ama ona laf yok. ayrıca diablo' daki gibi loot manyağı olabiliyoruz. geniş bi inventory' miz var ve sürüyle item düşüyor oyun boyunca. bu tip şeyler de oyuna bağlılığı arttırıyor tabiki.

    yönettiğimiz karakter death ilk oyundaki war kadar badass olmasa da gayet karizma olmuş. adına ve tipine yakışmayacak şekilde her önüne gelenle fazla yüzgöz oluyor ama gerektiğinde hemen polat alemdar' a bağlamasını da biliyor. sıkıntı yok yani o konuda.

    oyun boyunca en çok dikkat çeken şey oyunun aşırı derecede toplama bir oyun olduğu gerçeği. yani ilk oyun da böyleydi ama bunda daha da abartmışlar. oyunun kodlarının her satırı neredeyse başka bi oyundan esinlenme. hadi kendi türüne benzer gow' ları zelda' yı pop' u falan anlarım da gidip tomb raider underworld' den bile baya bişey aşırmışlar. oyun boyunca bazı bulmacaların çözülüş şekillleri ve bazı mekanlarda çalan müzikler tomb raider oyunlarının birebir aynısı. o seriyi de hayvanlar gibi özlediğim için iyi geldi bu. dishonored' ın içinde half-life vardı bunda da tomb raider çıktı. asılları bi türlü çıkmadığından böyle özentileriyle idare ediyoruz artık.

    oyuna helalinden bi 8/10 veririm. fazla uzundu ve son boss' u oyun boyunca karşımıza çıkan diğer bosslar ortaklaşa bakkal açsa çırak diye bile aralarına almayacakları basitlikte bi elemandı ama genel olarak gayet hoşuma kaydı oyun.


    (ritu vs asas - 7 Kasım 2012 22:42)

  • comment image

    oyunun müzikleri enfes. böyle çok bir orjinalliği olmayan bir oyundan beklenilmeyecek kadar iyi, insanı atmosfere sokan müzikleri var. özellikle ikinci bölümde.


    (dr cucu - 6 Aralık 2012 18:48)

  • comment image

    nerdeyse aynı türden olan silahlar için bile farklı farklı sanatsal tasarıma zahmet edilmiş olan, dört ana dünyasının dördü de zannımca şaheser olan bir oyundur kendisi... tekniksel grafik ile sanatsal grafiği ayırt edebilen bünyeler büyük ihtimalle bir silahın üzerindeki ufacık bir bölgenin üzerinde kaç poligon olduğuna ya da üzerine gölgenin nasıl düştüğüne göre oyunu yargılamayıp, silahların ve ortamın makro seviyedeki tasarımlarının ne kadar iyi kotarılmış bir renkliliğe ve özgünlüğe sahip olduğunu -ki oyunun grafik tasarımının leziz bir çizgi film tadında olmasının arkasında çizgi roman çizeri joe mad vardır- görebilmişlerdir.

    normalde beğendiğim bir şeyin eleştirilmesine çok takılmam ama böyle bir sanat eserine ergen-bok ilişkilendirmesi benzetmesi yapmak gerçekten kanıma dokundu. bu yaklaşım acınası derecede çiğdir. insan beğenmediği bir şey hakkında a'dan z'ye bilgi sahibi olmadan fikir sahibi de olmamalı, hele hele böyle yapmakla dünyaya iyiliği dokunacağını düşünmüyorsa, sözkonusu idiyotik negatif yorumu hiç yapmamalıdır...


    (zensoufi - 10 Ağustos 2013 00:00)

Yorum Kaynak Link : darksiders ii