Çıkış Tarihi     : 09 Haziran 2018 Cumartesi, Yapım Yılı : 2018
Türü                : Döküman
Taglar             : Yeniden canlandırma,Tv mini serisi
Ülke                : ABD
Yapımcı          :  Kaufman Films
Yönetmen       : Richard Stratton (IMDB)(ekşi)
Oyuncular      : Bruce Cutler (IMDB), John Gotti Jr. (IMDB), Angel Gotti (IMDB), Peter Gotti (IMDB), Ronald Kuby (IMDB), Larry Mazza (IMDB), Edward McDonald (IMDB), Charles Carnesi (IMDB), T.J. English (IMDB), Fred Gardaphe (IMDB), Bruce Mouw (IMDB), Murray Weiss (IMDB), Jim Abbott (IMDB), Alex Eckstorm (IMDB), Dalana Figaro (IMDB), Andrea Giovino (IMDB), David Granados (IMDB), Frank Morano (IMDB), Shira Scheindlin (IMDB), David Arquilla (IMDB), Joseph Bessette (IMDB), Patrick Borriello (IMDB), Ralph Bracco (IMDB), Daniel Brausch (IMDB), James A. Cajigas (IMDB), Vince Cuevas (IMDB), Vince Cuevas (IMDB), Adrian De Propertis (IMDB), William DeMeo (IMDB), Giuseppe Desiderio (IMDB), David Diamante (IMDB), Samuel Difiore (IMDB), Louis DiGregorio (IMDB), Daren Donofrio (IMDB), Deandra Dufault (IMDB), Deandra Dufault (IMDB), Robert Eric (IMDB), Jason Fogg (IMDB), Vinny Gioia (IMDB), Phil Grimaldi (IMDB) >>devamı>>

Gotti: Godfather and Son ' Dizisinin Konusu :
Gotti: Godfather and Son is a TV mini-series starring Bruce Cutler, John Gotti Jr., and Angel Gotti. John Gotti Jr. tells the story of how he became the man he is today. When you realize that family is more important than the mafia,...


  • "tom hagen olmayınca bariz bir şekilde öncekilerdeki tadı vermeyen film. ancak yine de finaliyle (opera bitimi) insanı olduğu yere çivileyecek kadar güzel."
  • "güzelliğini amcası fredo'dan alan mary'nin genç yaşında öldüğü film."




Facebook Yorumları
  • comment image

    ilk filmdeki vito corleone'nin ölüm sahnesi ile bu filmin sonundaki michael corleone'nin ölüm sahnesi karşılaştırıldığında, michael'ın niye başarısız olduğu rahatlıkla görülebilir.

    vito corleone ölümünden hemen önce bahçede torunuyla mutlu bir şekilde oynamakta, aile işlerini çok güvendiği küçük oğluna bırakmanın ve elini eteğini çevirilen işlerden çekmenin huzurunu yaşamaktadır. bir aile kurmuş, bu aileyi rahat yaşatmak ve birarada tutmak için elinden geleni yapmış ve görevini güvendiği birine devretmiştir. huzurlu ölmüştür kısaca. öldüğünde yanında onunla oynamaya çalışan bir torunu vardır.

    michael corleone ise yine bir bahçede, şimdiye kadar dans ettiği ve kaybettiği kadınları (kızı, ilk karısı, ikinci karısı) düşünerek, yalnız başına ölmüştür. öldüğünde yanında onunla oynamaya çalışan bir köpek vardır.


    (meinherzbrennt - 8 Şubat 2009 02:50)

  • comment image

    --- spoiler ---

    bu filmle ilgili gözüme çarpan bir detay da şudur: michael ve karısı kay sicilya'daki kasabada gezerken kilisenin önünde bir evlilik törenine denk gelir. tam o sırada önlerinden portakal dolu kefe taşıyan katır ve sahibi geçmektedir. ikinci filmde de hatırlarsanız, küçük vito, annesi öldürüldükten sonra kasabadan kaçmak için bir satıcının katırının kefesine gizlenir ve satıcı aynı kilisenin önünden aynı yönde katırıyla geçer.

    ---
    spoiler ---


    (brocx - 30 Ekim 2011 03:15)

  • comment image

    puzo bunun senaryosunu para için, ilkini babasının hayrina yazmış. godfather 2'nin gelirini ise mehmetçik vakfına bağışlamıştır. böyle saçma eleştiriler var.
    bence çok güzel film. godfather hayranı olup da bunu sevmemek imkansız. elbette ilk ikisi kadar iyi değil ama kötü de değil. sadece sofia coppola sırıtıyor ki, o da winona ryder'ın son anda yaptığı yamuk nedeniyle oradadır.


    (cegevera - 4 Haziran 2012 20:07)

  • comment image

    tom hagen olmayınca bariz bir şekilde öncekilerdeki tadı vermeyen film. ancak yine de finaliyle (opera bitimi) insanı olduğu yere çivileyecek kadar güzel.


    (quisalas - 14 Eylül 2003 04:01)

  • comment image

    kanımca ilk iki filmden hiç bir şekilde aşağıda kalmayan bir devam filmidir ve her üç film de bir arada değerlendirilmelidir. sadece son otuz dakikası değil, filmin baştan sona tamamı sıkılmadan rahatça izlenebilmektedir.

    --- spoiler ---

    özellikle filmin ikinci yarısının başında, babanın oğlunun, kendisine corleone kasabasından öğrendiğini ifade ettiği meşhur baba şarkısını italyanca orjinal sözleri ile birlikte söylemesi filmin en güzel sahnelerinden birisidir. ancak filmin sonunda kiralık katilin eşek taklidi yapan oğluna ne olduğu anlaşılamamıştır.

    ---
    spoiler ---


    (aegeus - 25 Eylül 2003 10:08)

  • comment image

    --- spoiler ---

    kay ve michael ilişkilerinin sonlanmasının üzerinden uzun yıllar geçmiş olmasına rağmen ilk kez, oğullarının ilk performansını izlemek için, sicilya'dadırlar. michael bir tilkilik yapıp kay'in şoförü olur ve ona memleketini dolaştırmaya başlar. herhangi genco bir aşık gibi, sevdiği insanın o kültürü tanımasını, neyle yoğrulduğunu görmesini, nelerden sıyrıldığını ve halen hiç ummadığı anlarda nelere hasret duyduğunu, bu insanların yaşadıkları metropol hayatına hiç benzemeyen, acıyla eğlencenin iç içe olduğu hayatı anlamaya çalışmasını, zeytinlikleri görmesini, şarabın, zeytinyağının, makarnanın hasını tatmasını istemektedir. gezide, bir babanın namus sebebiyle kızını öldürmesini anlatan bir kukla tiyatrosunu alkışlarla izleyen halk veya bisikletle yoldan geçen bir ihtiyarın birden bire ona çiçek vermesi gibi, hep şehir hayatında olmuş kay gibi biri için bayağı tuhaf enstantaneler yaşanır. bir süre sonra michael'ın kaçak olduğu sırada kaldığı eve gelirler. yemek yerlerken, hayatının bu döneminde hep hayalini kurduğu değişimi belki de ancak itiraf ederek yaşayabileceği sanrısına kapılmış olan michael, kay'e onun kendisini affetmesine ne kadar ihtiyacı olduğunu anlatmaya başlar. kay, baba'nın bir bağışlanma psikozunda olduğunu bilmediği halde onun sözlerini, "şimdi de tanrın olmamı mı istiyorsun" diyerek yanıtlar. geçen zaman boyunca kay'i gerçekten ilahlaştırmış olsa da michael, "biraz daha samimi biri olmanı" der ve kay'i daima sevdiğini, bir aile oldukları anları hatırlayarak hayata tutunduğunu, kay'den halen karısıymış gibi bahsederek açıklar. kay'in düşündüğünden başka bir adam olduğunu, onun bunu görebilmesini çok istediğini, kay'in onu terk ettiği dönemde bunun başına geleceğini sezdiği için, kaybetme korkusuyla yanlış şeyler yaptığını anlatır. sanki kay, "ben de seni seviyorum" dese, tüm ölümler, vahşilik, hırslar, her şey geride kalacak, onun için yepyeni bir hayat başlayacak gibidir. bu sahnelerde michael ayrıca ilk filmdeki düğün sahnesinden beri ilk defa tamamen kay ile birliktedir. aklındaki tek şey kay'in varlığıdır; ilk kez kalbinin derinliklerinden, safça, çaresizce, umutla kay'e aşkından bahsetmektedir. michael konuştukça kay yumuşar ve o da çözülür. o da her zaman michael'i sevdiğini ve ölene dek seveceğini itiraf eder. ikisinin de gözleri buğulanır, uzaktan uzağa el ele tutuşurlar ve bir süre sessizlik olur.

    bu an, bizim eski aşklarla buluşmalarımız, canımızdan değerli aşkımızın başına bir bela gelirse bile yaşamak isteyeceğimiz bir andır. bu, daha önce hiç aşık olmamış olsak bile, hayalimiz; bu, bizim anımızdır.

    tam o sırada kapı çalınır ve don tomassino'nun öldürüldüğü haberi gelir.

    başımıza hep gelen ve mütemadiyen gelecek olan budur. birisiyle çok fazla yakınlaşırsanız, her şey geride kalmış gibi, dışarıda hiçbir hayat yaşanmıyor gibi, o andan sonra tamamen bambaşka bir hayat başlayacakmış gibi yakınlaşırsanız ve bu gerçekten böyle bir etkiye sebep olacak bir an ise mutlaka bir şey olur: kapı vurulur, telefon çalar, mesaj gelir, elektrik kesilir, dışarıdan bir çığlık duyulur, bir şarkı başlar, bir kedi geçer, biri osurur.

    bu ufacık bölünmeyi takip eden saniyede ise ikiniz de başka birileri olmuşsunuzdur artık. o ana, o ruha, o yoğunluğa dönüş mümkünsüz ve uzamı sonlanmış o iki insan sadece anıdır. işte aynanın, bizi çevreleyen zarın, kaderin ve ölümün ötesine geçemememizin sebebi böyle küçük çıtkırılmalardır.

    sahnenin devamında, kapıyı çalan adamla konuşan michael'i izleyen kay çok kısa bir süreliğine görülür ve uzaktan onlara bakarken şöyle der: "hep aynı şey olacak..."

    perfetto.
    ---
    spoiler ---


    (cyrano - 18 Kasım 2013 01:29)

  • comment image

    türkçe dublajla izlenmemesi gereken filmdir. cünkü filmdeki son ağlama sahnesinde, al pacino gık çıkarmazken, bizim deha dublajcılarımız "bööhhüüaaa bööhhüüaaa" şeklinde ses vermişlerdir. filmin en güzel sahnesinin icine etmişlerdir.


    (gevrekci - 1 Şubat 2006 22:17)

  • comment image

    sofia coppola, godfather trilogy'sinde ilk kez 3. bölümle yer almamıştır. ilk bölümde gerçekleşen seri cinayetler esnasında, michael'ın, connie'nin kızına kilisede vaftiz babalığı yaptığı sahneyi hatırlayın, orada vaftiz edilen bebek, sofia'nın ta kendisidir.
    torpil morpil demiş birçok suser. zaten bunun bir aile filmi (kendi tabiriyle, home made) olduğunu coppola bizati kendisi dile getirir. misalen,

    connie (talia shire), coppola'nın kız kardeşi
    carlo (connie'nin ilk eşi), coppola'nın büyük oğlu
    müzikleri besteleyenlerden carmine coppola, coppola'nın babası
    ve sofia'da kızıdır.

    görüldüğü üzre, godfather tam bir aile prodüksiyonudur. bir torpilden bahsedilecekse, baya büyük bi torpilden söz etmek lazımdır.


    (logan - 4 Mart 2006 23:46)

  • comment image

    tom hagen karakterinin eksikliğinin acayip şekilde hissedildiği film. robert duvall "al pacino ne alırsa yarısından aşağısını kabul etmem" deyince copolla parasızlıktan onu öldürmek zorunda kalmış. bir de michael'ın saçları olayı var bu filmde insanı sinir eden. copolla dvd commentary'de: "michael'in saçını 50 kere yapıp bozduk ve sonra bu hale karar kıldık, ve bu halini tercih ettiğim şu an hala için çok pişmanım" diyor.


    (xerathul - 3 Temmuz 2006 23:50)

Yorum Kaynak Link : the godfather part iii