Çıkış Tarihi     : 22 Mayıs 2012 Salı, Yapım Yılı : 2012
Türü                : Aksiyon
Ülke                : Fransa,Ukrayna,ABD,Romanya
Yapımcı          :  PCB Productions , Red Storm Entertainment , Ubisoft Bucharest Production Studio
Yönetmen       : Keith Arem (IMDB), Will Davis (IMDB)
Senarist          : Armand Constantine (IMDB),Richard E. Dansky (IMDB),David Neiss (IMDB),Francis Nief (IMDB)
Oyuncular      : Troy Baker (IMDB)(ekşi), Travis Willingham (IMDB)(ekşi), Brian Bloom (IMDB)(ekşi), Steve Blum (IMDB)(ekşi), Pej Vahdat (IMDB), Navid Negahban (IMDB), Gideon Emery (IMDB), Roger R. Cross (IMDB), Pasha D. Lychnikoff (IMDB), JB Blanc (IMDB), Mark Ivanir (IMDB), David S. Lee (IMDB), Gene Farber (IMDB), Andres Londono (IMDB), Matt Nolan (IMDB), Dimitri Diatchenko (IMDB), John Eric Bentley (IMDB), Bernardo de Paula (IMDB), Stelio Savante (IMDB), Endre Hules (IMDB), Pascal Petardi (IMDB)

Ghost Recon: Future Soldier (~ Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier) ' Oyununun Konusu :
Gary Oldman, Tom Hardy, Colin Firth, Mark Strong gibi güçlü bir kadroya sahip olan film, ünlü polisiye yazarı John Le Carre'nin aynı isimli romanından uyarlandı. Soğuk savaş sonrası İngiliz istihbarat örgütü içinde yaşanan bir köstebek avını anlatacak olan film; örgütün iç çatışmalarını, hesaplaşmalarını, müthiş entrikaları, devletler arası değiş-tokuşları, üstte ve altta var olan ilişkileri, stratejileri gözler önüne serecek.


  • "kusursuz bir tps olmuştur. kinect olayı bambaşka tat katacak oyuna ama oyunun kendisi zaten aşmış geliyor çok mutluyum sözlük."
  • "sokayım cod'a, oyunun dibidir."
  • "şu anda kendisi steam de 5 tl, deluxe edition'ı ise 7.5 tl dir. hemen alıyorum tabii."




Facebook Yorumları
  • comment image

    kusursuz bir tps olmuştur. kinect olayı bambaşka tat katacak oyuna ama oyunun kendisi zaten aşmış geliyor çok mutluyum sözlük.


    (robertdowneyjr - 8 Haziran 2011 02:20)

  • comment image

    aşırı uzun süren oyun, 3 gündür bitiremedim. xbox 360 textureları ve grafikleri aşırı kötü. sanki grafikler 2005 yılından çıkmış gibi. fakat kendini oynatıyor, konsolda bu tarz oyunları oynamayı sevmeyen bu bünye, max payne 3'ten sonra bunu da bitirmeye savaşıyor. ayrıca drone, war hound ve x-ray scope olayı güzel olmuş.


    (lord angelus - 4 Haziran 2012 13:44)

  • comment image

    sağdan soldan baya bi kötü eleştirilerini duyduğum için sıfır beklenti ile başladım oyuna ama ilk 2 bölüm itibariynen gayet de hoşuma kayan bir oyun oldu. tactical shooter sevenler bi baksın derim. şimdilik en övebileceğim noktası; şu silahlara envai çeşit upgrade parçalarını takıp etkilerini anında testedebileceğimiz o deneme mekanı fikri çok hoşuma gitti. severim öyle lüzumsuz ama güzel detayları. o olayı akıl eden elemanı gözlerinden öpüyorum. böyle olun işte amk. adamımsın antoni. yeşil sahalarda görmek istediğimiz hareketler işte bunlar. afferin.

    bir de bu oyun geçenki e3' de gösterilen ve yine bir ubisoft oyunu olan tom clancy's splinter cell blacklist' in neredeyse birebir aynısı. bi duvara tırmanma falan yok ki o olayın aslında o oyunda da olmaması lazım. geri kalan herşeyi aynı amk. kafan mı iyi lan ubisoft?


    (ritu vs asas - 27 Haziran 2012 19:28)

  • comment image

    oynaması çok ama çok zevkli bir oyun.

    eğer, tom clancy's splinter cell gibi stealth action türünde oyunlardan zevk alıyorsanız kesinlikle tavsiye edeceğim bir oyundur. her şey adım adım, planlı programlı. öyle yaldır yaldır adam öldürmek yerine, işimizi olabildiğince sessiz sakin yapmaya çalışıyoruz. hele ki sync shot olayı o kadar hoş olmuş ki... q ile düşmanları işaretle, takım elemanlarınla aynı anda tüm hedefleri sessizce indir. müthiş olmuş. oynanabilirlik de gayet güzel. diğer oyunlardaki gibi shift'e basınca sprinte kalkan eleman öyle 3 saniyede tıkanıp kalmıyor. bu açıdan action'a girdiğimiz yerlerde koşmak, siper almak daha kolay ve zevkli oluyor.

    ayrıca, görevin gerektirdiği şeyler dışına çıkmak haricinde (zaman sınırlı görevler ya da öldürülmemesi gereken rehineleri öldürmek... gibi) öldüm, yeniden başlıyoruz olayı yok. eğer ölecek kadar kurşun yemediyseniz, takım arkadaşınız gelip size ilk yardım uyguluyor ve hemen kaldığınız yerden devam edebiliyorsunuz. aynı şey takım arkadaşınız yaralandığında da geçerli. takım arkadaşınızı seçip q'ya basmanız yeterli. en yakındaki arkadaşınız gidip kaldırıyor ayağa.

    durum böyle olunca saç baş yolduran öl, başa dön, ilerle, öl, başa dön, ilerle... kısır döngüsüne sokmuyor sizi. oyunu daha bir akıcı kılıyor haliyle ki, kimsenin bu durumdan şikayet edeceğini sanmıyorum.

    bir de daha önce belirtildiği üzere ilerledikçe yepisin yenisi ekipmanlar açılıyor. hem oyunu monotonluktan çıkarıyor hem de yapılan operasyona zevk katıyor.

    gayet başarılı bir oyun olmuş. ubisoft'un eline koluna sağlık.


    (liveforever - 2 Temmuz 2012 11:00)

  • comment image

    herkes optimizasyondan şikayetçi ama nedense sikko bilgisayarım çatır çatır çalıştırıyor anlam veremedim. biraz overclock var kabul ve oyunu oynarken odada bir uçak kalkıyor resmen ama 1090p oynuyorum grafiklerde de sadece shadows orta seviyede ve vsync yok. enteresan. (bilgisayar ne kadar sikko diyenler için: 4gb ddr2 ram, işlemci dual-core 2.20ghz, ekran kartı ati radeon hd5700) sanırım update'ler ile toparlamışlar sonradan. (v1.6'dayım)

    daha iki mission'ı tamamladım büyük bir heyecanla oynuyorum. oyun bence güzelden biraz fazla güzel. hadi beyler kabul edelim oyun baya güzel. silahlarda customization olayının bokunu çıkarmışlar. namlu, tetik gibi elemanları bile seçebilmek fantastik olmuş. arayüz çok güzel. ayrıca aksiyonlar da fena değil. magnetic view olayına hasta oldum özellikle. yani sadece "aa bak ağacı ne güzel modellemişler" ya da "oha adamlar yerdeki kola kutusunu yapmışlar" gibi sikko grafik kategorileri değil, görseller baştan sona çok güzel.

    senaryo zayıf diyenler olmuş daha başlarında olduğum için yorum yapamayacağım ama zaten mw gibi bir seriyi gören gözler artık kolay kolay bir oyunun senaryosuna "güzel" diyemez. ayrıca visneliciskek'in dediği gibi bu tip oyunlarda senaryo ne kadar özgün olabilir ki?

    "gears of war'dan araklar var" diyenleri de gördüm peki sormak istiyorum acaba 3rd person shooter'larda cover olayı nasıl farklı olabilir? kaykayla mı gidecekti ya da koşmak yerine ışınlanacak mıydı? yakın zamanda splinter cell conviction oynadım, onda da aynıydı mesela. evet gears of war bu tekniğin ilk örneklerinden ama bu oyunlar için bundan daha iyisi ya da daha farklısı bana pek mümkün gelmiyor.

    "teammate tarafından kaldırılmayı araklamışlar" diyen bebeleri de oyunu elite oynamaya davet ediyorum kim kimi kaldırıyor acaba?

    sizi bilmem ama ben etkilendim gençler. tüm bu customization olayları, combat teknolojileri (magnetic view, sensor, drone, camo), görsellik falan etkiledi beni. tavsiye ediyorum fazla fazla.


    (zibidibadabum - 18 Ocak 2013 15:24)

  • comment image

    singleplayer modu hikaye derinliği içermese de(bu da moda oldu ha) kendini oynattıran, klasik tom clancy formatında ilerleyen; multiplayer modu tps sistemi, adam vurmaktan çok takım oyunu ve görevleri yerine getirme, görev esnasında herkesin konumlanıp çatışmak için beklemeye geçmesi, mayındır, intel'in yakınına minigun yerleştirmektir gibi ibneliklerdir derken insanı alıkoyuyor ancak belirtildiği gibi optimizasyon(oyunu ilk bölümünü bitirmeden bırakmıştım, dün deneyeyim dedim ve bir anda yağ gibi akmaya başladı, bugün ise ağır aksak oynattı) sorunu, bunun yanında generating minidump, hardware device removed gibi oyundan atan, sürekli tekrar eden hatalarla "ubisoft ananı rus timleri siksin" diye küfrettiren oyun. güzel bir birliktelik yaşanabilir kendisiyle ancak kızlardan beter arızalar çıkarıyor amın feryadı.


    (jangbogo - 10 Şubat 2014 00:02)

  • comment image

    ekran kartını güncelleyip bir de üstüne directx 11 yerine directx 9 ile oynarsanız optimizasyon sıçışlarının ve generating minidump olayının %98 oranında üstesinden gelindiği oyun. he şöyle ya.

    multi'de conflict haricinde diğer bölümlere kimse uğramıyor, zaten oyuncu sayısı nesli tükenme tehlikesi altında olan hayvanlardan hallice ama bu da yeter. o düzeneği kurarken son saniyede gelen düşmanlar, bombadan kaçmak yerine riske girip düzeneği kurmaya çalışıp ölmeyi göze almak, maçın bitmesine 40 saniye kala, herkes ayakta uyurken gidip düzeneği kurup takımına maçı kazandırmak, spawn noktasında pusuya yatan rakip orospu çocukları, muhtemelen sarhoş bir şekilde oyuna giren gavat rus falan derken iyi vakit çalıyor kerata.


    (jangbogo - 9 Mart 2014 12:57)