Süre                : 1 Saat 20 dakika
Çıkış Tarihi     : 19 Mart 1996 Salı, Yapım Yılı : 1996
Türü                : Heyecanlı
Ülke                : ABD
Yapımcı          :  Columbia Pictures Corporation , Weintraub Entertainment Group
Yönetmen       : Frank Coraci (IMDB)(ekşi)
Senarist          : Fred Carpenter (IMDB),Frank Coraci (IMDB)(ekşi),Steven Peros (IMDB)(ekşi),Norman Rafsol (IMDB)
Oyuncular      : Brett Albanese (IMDB), Phyllis Alia (IMDB), Loyce Arthur (IMDB), Gary Aumiller (IMDB), Raymond Batt (IMDB), Teresa Beltieri (IMDB), Angela Blumberg (IMDB), Donna Bostany (IMDB), Newell Brown (IMDB), Victor Campos (IMDB), Fred Carpenter (IMDB), Frank Coraci (IMDB), Joanne Coraci (IMDB), John Coyle (IMDB), Douglas Darrell (IMDB), Meredith Davis (IMDB), Jeff Edelman (IMDB), Matt Farrago (IMDB), Dennis Fico (IMDB), Bob Figueroa (IMDB), Diane Fischetti (IMDB), Eddie Freeman (IMDB), Daneil Goldfarb (IMDB), Donald Graham (IMDB), Bryant Holt (IMDB), Doug Hurst (IMDB), Stan Kromfeld (IMDB), Kelly La Pietra (IMDB), Carl Lawing (IMDB), John Lee (IMDB), Jacqueline Macario (IMDB), Deborah Mayo (IMDB), Greg Meyer (IMDB), Jason Miller (IMDB), Michael Nolan (IMDB), Chris Olert (IMDB), Michael Peros (IMDB), Jonna Petrillo (IMDB), John Petti (IMDB), Robert Sabattini (IMDB) >>devamı>>

Murdered Innocence (~ Athoa eglimata) ' Filminin Konusu :
Murdered Innocence is a movie starring Brett Albanese, Phyllis Alia, and Loyce Arthur. When a recently released murder convict seeks revenge, a Long Island police detective must face past demons.


Oyuncular
  • "ing. masumiyet"




Facebook Yorumları
  • comment image

    24. uluslararasi istanbul film festivalinde kaçırmış olduğum ve sonrasında keşke dediğim aradan geçen bir kaç sene sonrasında seyretme şansı bulduğum tuhaf film. filmde masumiyet bebeklik ile ergenlik başlangıcı* arasındaki çocukluk dönemini ifade etmektedir.

    --- spoiler ---
    gerilim ve merak duygusunu son derece başarılı şekilde veren. diğer filmlerde gördüğünüz görüntüyle paralel giden müziklerin olmayışı, hanekenin cache yapıp çıldırttığı bir karede verilen uzun es'ler sizi çok iyi tedirgin ediyor. önceki hayattan kopuşu temsil eden tabutlar ise filme çok güzel yakışmış. ayrıca disiplinle dirsek teması sık sık vurgulanan balenin kullanılması size mesajları doğru iletiyor.
    ---
    spoiler ---

    filmi seyrederken bir yandan çok film seyretmiş olmanın kafa bulanıklığını yaşıyorsunuz. - hayır, çok film seyretmiş olmayabilirsiniz ama herkes tuhaf yerden tuhaf yerlere bağlanan en azından 5-10 film seyretmiştir - buna bağlı olarak benim son tahmin etme, filmin bir yerlere bağlama çabam filmden kimi zaman keyf almamı engelledi açıkcası. bu film geçmiş film tecrübelerinizden bağımsız sakince, çok büyük beklentiye kapılmadan anın tadını çıkarılarak izlenmeli.


    (ride - 29 Ekim 2006 00:18)

  • comment image

    masumiyetin iki zıt kutbuna dikkat çektiği farkedilince, daha bir tat alınan film.
    bir yanıyla cennet, diğer yanıyla hapishane oluşu...
    tabii kimi orman manzaraları dışında, hapishaneye daha yakın gösterilen...


    (kaktus - 29 Ekim 2006 13:28)

  • comment image

    iddia edilenin aksine pek de ideal bir sona sahip filmdir. bu film bir türk filmi olsaydı eminim ki ya yasaklanırdı ya da yönetmen birilerince passolini gibi taşlanırdı. ayrıca filmin görüntü yönetmenini de öperim, kendisiyle bir hamburger yemek isterim.


    (bandini - 1 Nisan 2007 14:26)

  • comment image

    avril lavignein enteresan bir sekilde güzel bir parcası kendisi. basında cok guzel i need you now diyor yahuu ' i wouldnt change anything about it diyerekten...

    waking up i see that everything is ok
    the first time in my life and now it's so great
    slowing down i look around and i am so amazed
    i think about the little things that make life great

    i wouldn't change a thing about it
    this is the best feeling

    [chorus]
    this innocence is brilliant
    i hope that it will stay
    this moment is perfect
    please don't go away
    i need you now
    and i'll hold on to it
    don't you let it pass you by

    i found a place so safe, not a single tear
    the first time in my life and now it's so clear
    feel calm, i belong, i'm so happy here
    it's so strong and now i let myself be sincere

    i wouldn't change a thing about it
    this is the best feeling
    [chorus]
    it's a state of bliss, you think you're dreaming
    it's the happiness inside that you're feeling
    it's so beautiful it makes you wanna cry

    it's so beautiful it makes you wanna cry
    this innocence is brilliant
    makes you wanna cry
    this innocence is brilliant
    please don't go away
    cause i need you now
    and i'll hold on to it
    don't you let it pass you by


    (13 - 18 Mayıs 2007 00:44)

  • comment image

    bugun itibariyle 24. uluslararasi istanbul film festivalinde görmüs oldugum,yönetmeninden ziyade görüntü yönetmenine hayran kaldigim filmdir. hadi saglam bi sonla bitir de koy lafi diye beklerken sonunun bütününe göre herhangi bir sey söylemekten uzak ve zayif oldugunu görmek üzücü oldu.


    (le upreux - 14 Nisan 2005 00:49)

  • comment image

    filmi heyecanla izleten gerçekten de meraktir, ikinci kez izlenebilecek bir film de degildir evet. ancak belli bir yerden sonra sürprizli bir son ve her seyin açiklanmasi beklenmezse -ki beklenti yok oluyor gerçekten bir süre sonra (hem aslinda 'okul' birden fazla yanit barindiramayacagindan hem de ipuçlarindan)-; görüntülerden, ormandan, kizlarin sakinliginden, huzurundan/huzursuzlugundan büyük keyif alinarak izlenebilecek bir fransiz film. ayrica jeux d'enfants, un long dimanche de fiançailles ve taxi serilerinden taninan marion cotillardin hayran olunasi olma yolunda gittikçe daha hizli kostugunu gösteren film.


    (balgam - 14 Nisan 2005 16:23)

  • comment image

    sonunu hiçbir seye baglanmadan da çok iyi bir film yapilabileceginin kaniti olan yapit...herkes filmden istedigini alip çikiyor.görsellik ve filmin atmosferi inanilmaz verilmis,insani adeta içine çekiyor.film boyunca büyük bir tedirginliklik,rahatsiz edicilik kol gezmesine ragmen filmden kopamiyor,sürekli "simdi ne olacak" diye soru sormaktan kendinizi alikoyamiyorsunuz. sonunda herseyin belirsiz birakilmasi bence filmin en tatmin edici tarafi, herkesin aklinda kendi filmini yaratmasina imkan veriyor.kesin yargilar,kati anlamlar yer almiyor ve tek bir dogru yok bu filmde.


    (montag - 14 Nisan 2005 23:55)

  • comment image

    tipik bir fransiz filmi gibi, basliyor ve bitiyor, kahramanlarinin bi dönemini sadece yansitiyomus gibi ve sanki isiklar yanip biz gittikten sonra onlar hayatlarina devam ediyormus gibi.
    insanogluna lanet bulastirma ve cennetten kovulma nedeni olan merakli kadin film boyunca, yeryüzüne düstügü andan itibaren nasil da itaata zorlandigi ve buna ragmen ruhunda duvarlari asma, perdenin arkasindakine bakma özlemi oldugu vurgulanmis. ve evet fransiz tadi almamak mümkün degil.
    simdi ben de çok bilmem, anlamam sinemadan, ama filmin bir degisik olan kismi varsa o da kesinlikle basi... hinzirlar filmin sonunda çikacak tüm yazilari, (yönetmenlerdir-oyunculardir-müziklerdir...) ve bilimum tesekkürleri(ki kesinlikle çarsaf gibi) film baslamadan önce söyle bir gözümüze sokuyorlar, "film biter bitmez kalkiyorsunuz, bi durup bakmiyorsunuz ne yazilmis edilmis" dercesine gizli bir serzenis var adeta.
    bir de "ve kadin masumiyetini erkegin hayatina girmesiyle kaybeder"vari bir bitis yapmislar. böylece 8 ayliktan itibaren krese gidip erkeklerle biarada büyüyen ve unisex tuvalet kültüründen gelen kisileri dogrudan apayri kategoriye sokmuslar, ne kadar vaftiz olunsa masumiyete ulasamayacak bir kimligi uygun bulmuslar.


    (queasiness - 12 Mayıs 2005 20:47)

Yorum Kaynak Link : innocence