• "loading yazısının en sık ve en uzun süreli görüldüğü oyunlardan. bu ne lan ömrümüz beklemekle geçti."




Facebook Yorumları
  • comment image

    ilk shift deki gibi optimizasyon sorunu yaşatan oyun zira hd 4850 ile 15-25 fps arası 1280 1024 çözünürlük ve yüksek ayarlarda tam anlamıyla sürünmektedir.oynanabilir olmaktan uzaktır.tüm bunlara rağmen şahsen hiç keyif alamasamda harika bir oyuna benziyor tabi sağlam konfigurasyonlu bir pc de denemek kaydıyla.


    (othervoices - 29 Mart 2011 23:46)

  • comment image

    mercedes-benz 190e 2.5-16 evolution ve bmw m3 e30 sport evolution'ın olması bile bu oyunu yüklemeye değer kılar.

    oyun yüklendikten sonraki edit: ilk izlenimler şu şekilde

    fizikler tam manası ile olmuş diyemem ama ilk oyuna göre çok daha iyi,

    900 derece direksiyon tepkileri gayet iyi fakat titreşim tepkileri biraz sıkıntılı, ayarlanırsa fena olmuyor,

    gece yarış modu şu ana kadar oynadığım oyunlar içerisinde en iyisi,

    kask kamerası değişik olmuş, alışınca gerçekçi olabiliyor.

    tavsiye; mercedes-benz 190e ile varsa 900 dereceli bir direksiyon, gece modu, hafif bir fon müziği ve sigara. hız limitlerine uyarak, düşük devirde nürburgring'de turlamaca. fantazi mi? fantazi. mallık mı? mallık. ama zevkli oluyor be kardeşim.


    (obturator - 30 Mart 2011 19:03)

  • comment image

    bi ön inceleme yapmak istiyorum kendi adıma. hd 4870 kartla her şey full oynadığım oyun. tabi eski sistemlerde sıkıntı olabilir bilmiyorum ama ki benim sistem de 2 senelik. bi optimizasyon sorunu yaşamadım. ve gridle görsel açıdan karşılaştırılmaması gereken oyun bence, elbette bu oyun daha yeni daha iyi grafiklerle; hatta beni memnun eden grafiklerle donatılmış. göze güneş çarpması, yol-otomobil grafikleri filan gerçekten hoş. menüleri filan da sevdim. açıkcası biraz dolandım daha level1 deyim velhasıl kendi adıma beğendiğimi söyleyebilirim şimdilik. benim için önemli olan shift1'deki gibi otomobillerin garip-anormal tepkiler vermemesi kalas gibi dönmemesi-kontrol edilmemesi sorununun biraz olsun çözülmesi gerektiğiydi. en basitinden otomobilin arkasındaki kamerayla oynamak imkansız hale geliyodu aptal saptal dönüşler filan. ama gridciler de kızmasın; grid de gerçekten biraz basit bi oyun ve kontrol çok çok zor değil. bunun ortası bi türlü olmadı. hala şikayetlerim var shift2de ama yine bi nebze daha iyi ve keyifli. bilmiyorum bazı ayarları yani bu bilmemne asistan işte neblem steering control bilmemnesini filan kapatınca aşırı zorlaşıyo ki ilk yarış da aşırı zor geldi, sonra alıştım filan şimdi gayet kıvamında.

    edit: direksiyonu çıkartıp deneyince bi de o deneyimlerimi aktarırım. ve söylemeyi unuttum nfs underground tarzı bebe belik olayından biraz daha eli yüzü düzgün modifiye olayına girmiş gibi görünüyo.

    edit2: obturator un uyarısıyla tuning olayını karıştırırsanız gerçekten güzel ayarlar ile sağlam değerler elde edebilirsiniz. özellikle steering lock denilen zımbırtıyı sonuna getirin ve süspansiyon ayarlarına bakın.
    grafiklere de eklemek istediğim son bi şey var. gerçekten muazzam. hiçbir eksiği yok görselin. sesler de bi önceki shifte göre daha gerçekçi, özellikle frene bastığınızda balatalardan gelen ses, turbonun o muazzam iniş çıkışları harika. ve bazı bazı tek başıma bi yarış açıp otomobile sağdan soldan bakıp gaza ve frene yüklenip tepkilerini ölçüyorum. sonuç olarak gerçekten iyi bi oyun olmuş. fakat özellikle çok virajlı pistlerde üst üste keskin virajların olduğu pistlerde direksiyon tepkileri bazen garip geliyo bana, hidrolik olmayan eski direksiyonlar gibi tepkiler. bu sorunun da uzun zamandır direksiyonla oynanacak oyun bulamadığım için kaldırdığım direksiyonu çıkarıp onunla deneyince daha güzel sonuçlar ile gidereceğime inanıyorum. sevmediğim tek şey ise kokpit açısının biraz yukarda kalması, en azından direksiyonun biraz daha görülmesi, aldığınız otomobilin kokpitine daha çok hakim olmak ya da varsa direksiyondaki logosunu görmek isteyebilirsiniz, benim şahsi fikrim bu yönde. bu da çok önemli bi şey değil.


    (karacigerim vur kadehlere - 5 Nisan 2011 00:54)

  • comment image

    gt5 ile kıyaslandığında, bence tek eksik noktası olan araç fiziklerini düzelten bir yama yayınlandı.

    buyrunuz; http://www.virtualr.net/…-minimod-released/#respond

    araçların saçma tepkileri bu şekilde büyük ölçüde düzeltilmiş, şiddetle tavsiye edilir.

    edit: buna ek olarak; pist yarışlarında stock süspansiyon ve aktarma ayarları ile oynayıp da dönmüyor bu araç, tuğla gibi şeklinde eleştri yapmak, kusura bakmayın ama biraz abes oluyor. en azından 'steering lock''u arttırmanızı tavsiye ederim.


    (obturator - 6 Nisan 2011 00:16)

  • comment image

    amd x2 5600+ işlemci, 2gb ddr2 ram, 512mb radeon hd 4850 turbo ekran kartlı sistemde shift 1' i full ayarlarda ortalama 45-50 fps civarında oynarken grafik kalitesi hemen hemen aynı olmasına rağmen bu oyunu 20-25 arasında açabiliyorum. ayarları ne kadar kısıp açtığım da farketmiyor. hiçbir şekilde artmıyor fps. gerçi ilk oyun da ilk çıktığında böyle problemliydi sonradan yamalarla düzelttiler. bunu da düzeltirler diye bekliyorum bakalım...


    (ritu vs asas - 6 Nisan 2011 14:52)

  • comment image

    core2 quad 2.33ghz, 4gb ram , ati hd4650(512 mb, paylaşımla 2 gb) ekran kartı içeren sistemimle ilk izlenimlerim;

    pc şu ana kadar hiç bir oyunda bu kadar kasmamıştı, rahat bir şekilde oynayabilmek için shadow, motion blur, car detail vs. gibi ayarları minumum yapmak zorunda kaldım. ama sanıyorum ki yamalar çıkacaktır. bu kadar olmaması gerektiğini düşünüyorum. ayrıca şahsi tercihim yarış oyunlarında, abartı grafiklerden çok maksimum fps yönünde. o yüzden kötü grafikleri var, çok süper grafikleri var gibi yorum yapmayı kendimce yersiz görmekteyim.

    oynanabilirlik konusunda da artık bariz birşey var ki yeni yarış oyunlarının tümünde kalitesiz de olsa analog oynanabilmesi için bir direksiyon şart. shift1'e göre daha oynanabilir kılınmış. oynanabilir derken gerçekçilikten çalınmış manasında değil. shift1'de bazı sürüş dinamikleri saçmaydı, daha doğrusu abartılıydı, yeni oyunda ise bunlar düzeltilmiş. gerçi daha süper güçlü arabalarla oynamadım. ama belli ki gerçekçi olsun diye oyun oynama zevkinden taviz vermeyeceğiz. bir de zaten bu tarz oyunlar oynarken tüm sürüş yardımcılarını kapamak lazım gerçekçilik konusunda konuşurken. tabii oyun daha zevkli bir hale de geliyor. dediğim gibi direksyonla ve tüm sürüş yardımcıları kapalıyken pc'de hasret olduğumuz bir yarış oyunu olmuş. şöyle ki f1* bekliyorduk mesela pc için, velhasıl çıktı da. çıkmasaydı daha iyi olurdu bence. f1 gibi pist yarışlarının en önemlisinin berbat şekilde yaratılması, pist yarışı sevenler için shift2'yi bu yüzden çok değerli kılmaktadır. çünkü viraja giriş ve çıkış dinamikleri gerçekten tatmin edici. kısaca oynanabilirliği hem gerçekçilik sevenler hem de arcade(sürüş yardımcılarını kapatarak) sevenler için çok uygun.

    buna ek olarak kontrol ayarları gayet tatmin edici miktarda ayrıntılı ve verimli. joystick ve direksiyon kullanıcının tercihine göre çok güzel ayarlanabiliyor. bir yarış oyununda en önemsediğim şeylerin başında yer alır.

    araba çeşitliği beni en mutlu eden kısımlarından ama asıl önemlisi modifaksyon kısmı. need for speed ve modifaksyonu ne zaman bir arada duysam uçuk çıkarır, gece kabuslar görürdüm. nfs modifeyeleri, bana hep sokaklarımızda her türlü araca yapılan bilinçsizce ve abartı** modifiyeler sonucunda sokakta yarışarak ya da mal mal hareketler yaparak duvara patlayan keko, apaçi gerizakalı tiplerin oyun parkı olduğunu düşündürmüştür. daha ilk gran turismo'dan da nasiplendiğimizden ötürü hiçbir oyunda modifiye tatmin edememişti. bir oyunda modifiye seçeneği olacaksa açıklamalı; neyin ne olduğu, çeşitli ve bol seçeneklerle sunulmalı. bu oyunda da elbette bir gran turismo olmasa da bu tat yakalanmış. zaten bana göre bu oyun sokakta hız yapıp mal mal hareketler yapan bir kişinin seveceği bir türden oyun da değil. bu oyunu adamakıllı oynamak, cesaret ve "ben çok iyi araba sürerim" babında özgüven diye addettikleri şeyden daha zor.

    career kısmı da iyi tabii ki. nfs career kısımlarını her oyununda hep kotarmıştır zaten. bu tarz oyunlarda düşük araçlarla başlamak hep sıkıcı gelmiştir ama mantıklı ve doğru olan bu. hem oyunun dinamiklerine alışırken hem de oyunu bitirmeye yöneltiyor. tecrübe puanı* shift1'de de olduğu gibi bu oyunda da var ve önemsendiğinde oyunu gerçekten çok eğlenceli kılan bir zamazingo. temiz tur atmak, köşeleri iyi dönmek, takip etmek yarış içinde önemsendiğinde oyunu heyecanlı kılıyor. ayrıca quick race'de kazanılan xp'ler de career'de haneye yazılıyor. bu da bir diğer güzellik, böylece serseri mayın gibi ortalarda dolaşırken xp kazanabiliyoruz.

    oyunlarda drift seçeneğinde genelde oyunun dinamiklerini dahakolay ve güzel driftler yapılabilmesi adına değiştirirler. bunda o kadar oynanmamış. ama drift çok da önemli değil esasında.

    multiplayer kısmını ayıptır söylemesi orjinal oyun almadığım için ve üzelerekten oynayamadığımı söylemek zorundayım. (bir bilen yardım ederse süper olurdu)

    sonuç olarak tadında bir ve olmuş bir oyun. need for speed, carbon ve benzerleri furyasından sıyrılıp bu güzel oyunu yapmış. elbette bir gran turismo değil ancak ps3'ü olmayanlar için biçilmiş kaftan.

    ek olarak güzel bir rally oyunu için (bkz: wrc 2010)

    bir de eklemeden geçememeyeceğim, aracın standart kokpitinde racing radio yazıyor. frekansını versinler biz de dinleyelim.


    (wywh - 9 Nisan 2011 14:43)

  • comment image

    otomobil oyunları, otomobil sporları, otomobil kullanmak; aslında genel olarak tam bir otomobil tutkunuyum. similasyonlar dahil bir çok otomobil oyunu oynadım ve şunu söyleyebilirim; shift ve shift 2 ek handling yamaları ile rahatlıkla ilk beşe girerler. klavye ile otomobil similasyonu oynayıp, üstüne bir de araç setuplarından bihaber olarak oynayıp; araçlar dönmüyor arkadaş nasıl oyun bu demek güldürüyor. klavye ile uçak similasyonu oynamak ne kadar tatmin ediciyse aynı şey otomobil similasyonları içinde geçerli.

    oyunun eleştirilecek çok tarafı var ama iki tur attım daha da oynayamadım demek, zaten oynayamamışsın demektir. nordschleife' de focus rs ile atılmış en hızlı tur zamanını bu oyunda tutturmak cidden zorlayıcı ve uğraştırıcı ise bu oyun benim için yeterince gerçekçidir. üstüne bir de camber açılarını -5 ayarlamakla, -7 ayarlamak arasındaki oluşan son hız farkını bu oyun bana simüle edebiliyorsa candır, canandır.

    (bkz: http://en.wikipedia.org/…gring_lap_times#lap_times)

    edit: ayrıca shift 2 şunu da yaptı; #18589685


    (obturator - 19 Nisan 2011 02:34)

  • comment image

    bu oyuna ilk etapta övgülerimi* dizmekten hiç çekinmedim. hala da öyle düşünüyorum da bazı olaylar yavaş yavaş kendini gösteriyor.

    mesela, sokak yarışlarında özellikle eleme oyununda yapay zeka berbat. ideal yarış çizgisindeyken dahi bilgisayar araçları deli dana gibi çarpıyorlar arkaya. hadi çarptılar diyelim, ama siz rakibe çarptığınızda bu etki o kadar şiddetli olmuyor keza gene olan kendi aracınız oluyor. madem sokak yarışında bu etkiyi veremeyecekti bu kadar agresif rakipler koymasaydı.

    bir de drift çok zor. alışması zaman alıyor, geliştirmesi de zaman alıyor. ama olmayacak şey değil tabii.

    bu tarz oyunlarda hiç atlamadan gitmek isterim, o yüzden şimdilik c klasmanında driftler su yapıyor. ama en sonunda beni saatlerce bağlayacak bir oyun olduğu gerçeğini değiştirmiyor tüm bunlar.


    (wywh - 19 Nisan 2011 16:08)

  • comment image

    oynayamayanların çamur atmaktan geri kalmadığı nfs serisinin son oyunu. sırf adı need for speed diye gereksiz birçok eleştiriye maruz kaldığı da ortada. ama need for speed serisinin arcade oynanış tarzı ile büyümüş nesillerin "bu araç dönmüyor, viraja girerken araba bir türlü yavaşlamıyor vs..." diye tepki koymaları da normal sanırım; en azından onlar için böyle bu. shift 2 full simulasyon demiyorum ama simulasyon öğeleri fazla olan bir oyun. haliyle kullandığınız aracın tepkilerini bilmek farz oluyor. nfs'nin arcade oyunlarında tuning bulunmaz, zaten gerek de yoktur. çünkü hemen hemen her araç standart veya tek düze konfigürasyona sahiptir ve hepsiyle gerçek dünya dışı hızlara ulaşıp yine de keskin virajları hafif fren dokunuşlarıyla alabiliyordunuz. shift 2'de durum tamamen farklı, yeri geliyor bazı virajları 50 km/h ile almak zorundasınız yoksa daha fazlası kendinizi çakıl havuzunda bulmanıza sebep oluyor. ama bunu kabullenmek istemeyen kişiler tarafından iki dakikalık oynanışa sahip bir oyun olup çıkıveriyor. biraz daha kurcalasalar, biraz tuning yapıp oynanışa adapte olsalar neler kaçırdıklarını görebileceklerdi. oyunun eksikleri yok mu? her oyun gibi elbette var, ilk yama geldi bile ve ikincisi de yolda. ancak slightly mad studios bu oyunla daha güzel iş çıkarmış ve oyuna farklı şeyleri dozunu düşürmeden eklemeyi başarmış. oynarken mest ediyor olması bana yetiyor. bu arada, bu oyuna fazla kaptırdıktan sonra başka hiçbir araba oyununa bakası gelmiyor insanın(gt 5'i bunların dışında tutuyorum). çünkü kokpit kamerası ve özellikle de kask kamerası o kadar iyi ki gerçek bir arabada yarıştığınız sanrısını çok iyi anlıyorsunuz. pc için diğer araba yarışı oyunlarında olmayan ama bu oyundan sonra aranması gereken ilk şey bu olmalı bence.


    (rocket guy - 7 Mayıs 2011 17:37)

  • comment image

    neredeyse %50'sine geldim oyunun. ilk oynadığım günden bu güne bitebilirdi çok rahat ancak az oynanam ve her türlü oyun karşısında yorulmamdan kaynaklanıyor bu.

    heralde bir araba yarışında spoiler olmaz ve gönül rahatlığıyla yazabilirim.

    ilk öncelikle yayımlanan yama neyi düzeltti anlayamadım. yapay zeka hafif düzeltilmiş diyebilirim en azından ama fps sorunu devam etmekte ve daha önce bahsettiğim; drift modundaki her yarışta görev olan "perform a 7s drift" görevini tamamladıktan sonra o yarış içindeki bozulan yarış dinamiklerini düzeltmemiş. zaten gereksiz olan drift modu daha çekilmez olmakta bu yüzden. daha iyi bir yama çıkmalı.

    oyunu hiç bir sürüş yardımı olmaksızın ve en zor seçenekte direksiyon ile oynuyorum. bu yüzden bazı yarışlara tekrar tekrar başlamak gerekiyor. ama oyunun tadı da başka türlü çıkmıyor gerçekten.

    yollar ve pistler iyi seçilmiş ve iyi haritalanmış. çekişmeye ve heyecana çok fazla olanak sağlıyorlar. hele ki iki-üç turdan uzun yarışlarda pist artık araçla birlikte bir parçanız olmaya başlıyor, neyin nerede olduğunu adınız gibi bilmeye başlıyorsunuz. esasında hiç bir pistten sıkılmama nedeni olarak devamlı yeni bir aracın altımızda olması gösterilebilir. her aracın kendine has karakteri, aynı pisti diğer bir yarışta aynı pist yapmıyor. ek olarak da ben mesela apex'lere kendi isimlerimi takıyorum; "şakir, şahin k" gibi isimler.

    "araçların kendine has karakteri" dedim. o kadar iyi yapmışlar ki bunu. kalıplarda; bu araba önden çekiş, bu araba arkadan çekiş; o öyle gider bu da böyle gider değil kesinlikle. diyelim ki dört çeker iki araç var, çekiş dağılımı birbiriyle aynı değil, tabii ki bilmiyorum ama gerçek verilerini kullanmış olmalılar. ya da motorun yerinden doğan kütle merkezi farkları, aks açıklığı farkları ve buna benzer tüm farklılıklar tüm araçlarda farklılıklar göstermekte. dedim ya; "arabaları tanımak, yavaşça öğrenmek, alışmak ve kaybetmek" oyunu kesinlikle sıkıcılıktan uzak bir duruma sokuyor.

    arabalar ayar yapmak da çok önemli. satın alıp modifiye ettikten sonra default gelen ayarlarla da yarışlar kazanılabilir. ama üşenmeyip tuning kısmından ayarlar yapılınca hem araç daha performanslı hale geliyor hem de sen yapmış oluyorsun işte. neyse, tuning kısmı çok ayrıntılı, kullanışlı ve açıklamalı. sadece tuning işlemi için bile oynanabilir. cidden çok işe yarıyor. en basitinden bir çok yolda, hatta hepsinde maksimum hıza ulaşılamıyor. bu yüzden son dişliyi büyütmek ve hızlanmayı arttırmak yapılacak mantıklı eylemlerden birisi.

    mesela "modern b" sınıfında lamborghini reventon aldım. sınıf dahilinde ıvır zıvır modifikasyonları da yaptım. araç, ön-arka diferansiyel ayarına olanak vermeyen dört çeker bir araç. başladım oynama direk ilk yarışı. gerçi diğer dört çekerler gibi önden kayma yapmasa da gene bir miktar yapıyordu. ona keza arkadan kayma daha fazla yapıyordu. her virajda devamlı kayıyordu işte. tamam yarışları kazanıyoruz da pist adabına uygun değil bu olay. hemen tuning olayına baktım. araba yüksekliği en yüksekte, sanırsın off-road yapılacak. suspansiyonlar da en yumuşakta. downforce desen boing kanadı. böyle default ayar olmaz. suspansiyonları yayları sertleştirdim, yere yaklaştırdım aracı. arka downforce'yi öne göre daha çok arttırmak suretiyle ikisini de arttırdım. buna ek olarak final dişlisini büyüttüm çünkü hızlanması bayağı bir düşmüştü. böylece 6. vitesi de dahil ederek 5. vites de torkun düştüğü devirlerden de kurtulmuş oldum. sonra gelsin "corner masteringler".

    ve elbette oyunun güzel yapan kısımlardan biri, "corner mastering, line mastering, perform a clean lap" gibi istatistiki görevlerin olması. işte bunun için özellikle de sınıflar yükseldikçe araçlara yapılacak tuning çok önemli hale geliyor. tuning olmadan olmaz bunlar.

    bu oyunu bitirdikten sonra ara verdiğim wrc 2010 bitireceğim. sonra da dirt3'e bakacağım. ama bu oyun şu anda çok fena kilitlemiş durumda beni.


    (wywh - 30 Mayıs 2011 12:24)

  • comment image

    dirt 3 kadar kötü arcade olmayan oyundur. hele ki dirt 3, yarış simülasyonu olmaktan fersah fersah uzaktayken shift 2 unleashed içerdiği daha fazla detay ve yarış tipiyle kısmen de olsa simülasyon olarak adlandırılabilir.


    (rocket guy - 19 Haziran 2011 12:52)

  • comment image

    xbox platformu için konuşuyorum: input lag denen şey yüzünden oynanabilirliğin sikilip atıldığı oyun olmuştur. başlarda çok sabrettim, hadi dedim simülasyon kasmışlar, zor biraz, alışırız, ama yok. saatlerce günlerce oynasam da oynanmıyor oyun. oyunun kontrolleri berbat durumda. bundan çıkıp forza 4'e girildiğinde daha net anlaşılıyor aslında kontrollerin rezilliği. ikisini de tüm asistanlar kapalı oynamaya çalışıyorum ama gel gör ki daha simülatif bir oyun olan forza 4'te akıp gidiyorum. üstelik forza 4'te opponent difficulty hard, shift 2'de medium. araçtandır diyorum, modifiyedendir diyorum, yok kere yok. anca 180'i geçmeyen bir seat leon'la oynarsan oynayabiliyorsun ki zaten onda da oynayamıyorsan bırak bu işi.

    xbox'ın gamepad'i ile oynuyorum. direksiyon tepkileri nasıldır bilmiyorum ama nette gördüğüm kadarıyla g25-g27'lerde de benzer durumlar olduğu söyleniyor. tonla da video var zaten bununla ilgili. hem olmasa bile resmi olarak desteklenen gamepad'lere bile düşman bir oyun yapıyorsan kusura bakma da çok sürünürsün daha.

    eyyorlamam bu kadar.


    (immune - 19 Kasım 2011 19:33)

  • comment image

    miami pistinde yapay zekanın coştuğu oyun. diğer pistlerde çok rahat hardda oynayabiliyorken, burada ancak easy seviyesinde(ki o bile zorla) yarışları kazanabiliyorum. rakip araçlar sürekli şaha kalkıyolar. bi de helmet cam çok hoş bir detay. biraz deneysel. pilotun kafa dönerken aracı döndürmeyi unutuyosunuz bazen.


    (jessica abla - 23 Mart 2012 21:54)

  • comment image

    hazır steam'de indirime girmişken aldığım oyun. her şey iyi güzel de şu çarpışma olayları ileri derecede sikimsonik olmuş. ben vuruyorum, ben yamuluyorum. adamlar vuruyor, yine ben yamuluyorum. rakip arabanın neresinden vurursam vurayım bir şekilde yol dışına çıkan hep benim araba. hiç hoş değil.


    (stmalo - 8 Mayıs 2013 23:33)

  • comment image

    nfs'nin en güzel oyunu.

    görsel anlamda bugüne kadar yapılanlar arasında en iyi efekt sistemine sahip. sesler daha önce okuduğum incelemelere göre bana biraz baş ağrıtıcı geldi sadece.

    iç konsol sistemi ilk bakışta insana biraz garip gelse de direksiyonla oynayanlar için güzel olabilir.

    ayrıca nfs'nin son most wanted'da olduğu gibi virajlarda kontrolü afallamıyor. alışması daha kolay ve oyun seyir zevki çok iyi. hem zorluk olarak iyi bir denge sağlanmış hem de kullanıcıya eziyet etmeyen bir direksiyon kontrol sistemi var.

    ek olarak bir güzel tarafı da pistlerdir. cadde yarışlarındaki virajlar biraz sıkıntı yaratıyor ilk oynayışlarda. haritada çoğu zaman bu virajlar tam olarak kestirilemediği için genelde virajları ezberleyip oynamak daha mantıklı.


    (umutsuz adam - 5 Ağustos 2013 19:57)

  • comment image

    pc'de oynadığım en gerçekçi yarış oyunu. çok detaylı olmuş. modifikasyon falan yaparak dandik subaru'mu neredeyse bugatti veyron performansı veren bir araba haline getirdim. yarış dinamikleri zaten çok gerçekçi ama bu bazen sıkıcı bir hale gelebiliyor. mesela 3 tur önde götürdüğüm yarışın son turunda ufak bir kaza yapıyorum ve bir anda 6. sıraya kadar gerileyebiliyorum. çok acımasız bir oyun yani.


    (its a sign - 1 Nisan 2014 18:06)

  • comment image

    bilgisayarda gran tourismo veya forza gibi oyundan çok simulasyon olarak tabir edeceğimiz oyunlar olmadığı için bu oyun benim için araba yarışı oyunları zirvesinde oturuyor.

    kariyer moduna ford focus st'den başladıysam da sonrasında sabırlı birkaç hafta sonrasında lamborghini murciélago r-sv gt1 ile yarışma şerefine erişmek mümkün.

    bu oyunun gerçekçiliğinin yanına yaklaşabilen bir diğer oyun da oldukça underrated olan race 07'dir.*


    (an engineer - 27 Nisan 2014 00:15)

Yorum Kaynak Link : shift 2 unleashed