The Man Next Door (~ Bunös múlt) ' Filminin Konusu : The Man Next Door is a TV movie starring Michael Ontkean, Pamela Reed, and Richard Gilliland. A community is shocked to learn that their new neighbor is a convicted sex offender who has been paroled.
El hombre de al lado(2010)(7,1-2954)
Final Descent(1997)(5,5-671)
massive attack'ın mezzanine albümündeki 7.şarkı, horace andy vokalde.. sözleri:there is a man that live next doorin my neighborhoodin my neighborhoodand he gets me down...he gets in so late at nightalways a fuss and fightalways a fuss and fightall through the nighti've got to get away from herethis is not a place for me to stayi've got to take my familywe'll find a quiet placehear the pots and pans they fallbang against my wallbang against my wallno rest at allhe gets in so late at nightalways a fuss and fightalways a fuss and fightall through the nighti've got to get away from herethis is not a place for me to stayi've got to take my familywe'll find a quiet place
(paranoid android - 9 Ocak 2003 14:24)
(bkz: girl next door)
(dev - 16 Ocak 2003 03:09)
massive attack'ın başına elizabeth fraser'dan sonra gelen en güzel 2.şey olan horace andy'nin vokal böyle yapılır diye kanırttığı şarkıdır. in my neighborhood kısmından hemen önce basılan 3 gitar notasına hasta olunasıdır.
(solucanim ben - 13 Aralık 2011 21:28)
karşı komşuma ithaf ettiğim şarkı. şöyle ki; odasıyla odamı bir duvar ayırıyor. bu öyle bir duvar ki, osursa duyuluyor. bu adam eve gece geç saatlerde zum halde gelir, ilk iş son ses müzik açar, ardından iyice kendinden geçip bağırıp çağırmaya, küfürler savurmaya ve bardak-çanak kırmaya başlar. otuzlu yaşlarındaki bu oğlan kurusu ailesiyle beraber kalıyor ve ihtiyar anası-babası sakinleştirmeye çalışanda daha da zıvanadan çıkarak dış kapıyı açıp daha fazla bağırmaya/küfürler etmeye başlar. sonra üst katlardakiler durumdan rahatsız olup telefona sarılır ve 911'i (pardon) 155'i tuşlarlar. polisler kapıya dayandığı vakit bu piç kurusu kapıyı açmaz ve mavili aynasız çaresizce bizim zili çalar. ayakta bir ben olduğumdan kalkar kapıyı açarım. neden sonra karşı kapı da açılır. ve haliyle ikili aralarında tartışmaya başlar. ben de kapıyı hafifçe itip kapatırım.geceleri uyuyabilen bir bünyem yok. doğrusu, geceleri uyanık olmayı da seviyorum. ne var ki, bu adam gece olduğu vakit insanda ne neşe bırakıyor ne keyif. küfür de küfür. anlayacağınız massive attack eseri bizzat benim için yaratmış, horace andy ise bizzat benim için seslendirmiş. iyi ki böyle halden anlayan gruplar var diyor, yan komşumun da mesajı alabilmesi için sözleri çevirmeye koyuluyorum;~~bir adam var yan evde yaşayan mahallemde,mahallemde,ve beni bunaltan...gece geç saatte gelir evedaima gürültü patırtı,daima kavgatüm gece boyunca.buradan çekip gitmeliyimbenim için kalınacak yer değil burasıailemi de almalıyım yanımasessiz bir yer bulacağız.tabak çanağın devrilişini duyarımduvarımı yumruklar,duvarımı yumruklar,asla ara vermeden.gece geç saatte gelir evedaima gürültü patırtı,daima kavgatüm gece boyunca.buradan çekip gitmeliyimbenim için kalınacak yer değil burasıailemi de almalıyım yanımasessiz bir yer bulacağız.~~son olarak bundan anlamayabileceğini de hesaba katıp "kes sesini de zıbar yat orospu çocuğu!" diyorum kendisine. sanırım entrinin tek eksiği buydu.
(siyah giysili adam - 22 Temmuz 2012 06:14)
ub40 tarafından labour of love iv isimli albümde coverlanmıştır.
(zoltan putatapan - 23 Ekim 2012 21:38)
ritmi when the levee breaksden samplelanmis massive attack eseri.sonundaki 10 15 saturday night samplei da goze alindiginda samplelamak nasil yapilir dersi vermis adamlar resmen.
(dozerman - 21 Kasım 2013 10:21)
önce albümdeki en sevdigim, daha sonra da en sevmedigim parca olabilen bi garip parca.
(simalon - 26 Temmuz 2004 02:26)
şarkı'nın aslı the paragons, ı've got to get away'dir ve 1967 tarihlidir, ardından horace andy , quiet place adıyla tekrar söylemiştir bu şarkıyı ve tarihler 1975'i göstermektedir. yeter mi? yetmez, ardından 1980'de hem en sevdiğim hali hem de en sevmediğim hali tekrar gün yüzüne çıkmış, benim için bir numara dennis brown'un söylediği tarzdır, en kötüsü de şüphesiz the slits'in söylediği. ardından 1997'de george nooks yeni nesil reggaesiyle bu şarkıyı tekrar söylüyor, son olarak da buraya kadar geldiysen ki bu versiyonu dinleme olasılığın daha fazla massive attack coverlıyor bu güzel şarkımızı, nereden nereye değil mi?the paragons - ı've got to get away (1967)horace andy - a quiet place (1975)the slits - man next door (1980)dennis brown - man next door (1980)george nooks - man next door (1997)massive attack - man next door (1998
(dagdan gelen - 10 Ekim 2016 17:22)
gürültü yapan kapı komşusuna havalı havalı sitem eden bir massive attack şarkısı. "komşu gürültü yapıyor diye şarkı mı yapılırmış?!" diye düşünenler olabilir ama şahsen "neden yapılmasın ki?" demek istiyorum. hatta konusu aşk dışında herhangi bir şey olan eserlerle karşılaşmak, çeşitliliğe tanık olmak hoşuma gidiyor. sanat, yalnızca aşkı anlatmak için değildir. her şey sanatsal olarak ifade edilebilir. beğendiğim bir şarkı. özellikle 03:34'ten itibaren iyice kuşatıyor dinleyiciyi. bittiğinde ise dinleyicide doyumsuzluk yaratıp yeniden dinletiyor kendini. bu güzel şarkının tek kusuru vokalistin ses tonunun, şarkının bazı kısımlarında incelmesi. zaten tiz sesleri sevmem, kaldı ki melodik olarak böyle havalı bir şekilde ilerleyen bir şarkıyı söyleyen kişi, sesini inceltmemeliydi. bu şarkının daha tok ve kadife bir sesle söylenmesi gerekiyordu kanımca. işin üzücü yanı, vokalistin bir erkek olması. sen erkeksin, büyük düşün.* yani şunu anlatmaya çalışıyorum: erkek sesi, kadın sesine göre şarkı söylemeye daha yatkındır bence, kadın sesi gibi cırtlamaz, kulak tırmalamaz. erkek sesi çok güzel bir şeydir, şahsi görüşüme göre. sen, şarkının bazı kısımlarında sesinin tonunu özellikle inceltiyorsun. adeta sesini bozuyorsun. yapma bunu, yapma.*
(girdaptaki - 6 Mayıs 2017 21:38)
bitişinde bi anda 10 15 saturday night'a dönüşüp şaşırtır.
(damaged - 21 Mayıs 2006 23:59)
Yorum Kaynak Link : man next door