• "pc ile ps4 arasında crossplatform gameplay özelliği olacakmış. pc vs konsol kavgacıları kozlarını rahat rahat paylaşırlar artık."
  • "m.bison için trailer çıktı. buradanvay be bison efe sen de yaşlandın. bu dünya sana da kalmayacak desene."
  • "allahtan sony yardım etmiş dediğim oyun. onlarda el atmasa bir tek ana menü ile çıkacaktı herhalde."




Facebook Yorumları
  • comment image

    street fighter 5'ın çıkacak versiyonları şöyle sıralanmış:
    super street fighter 5
    ultimate street fighter 5
    arcade street fighter 5
    ultra street fighter 5
    super mega ultra street fighter 5 : double penetration edition

    para için götünü verirsin capcom


    (cagdas turk aydini - 3 Haziran 2015 17:30)

  • comment image

    bir cok stratejik teknikleri bilmenizi gereken oyundur.

    1. bu oyunda basarili olmak istiyorsaniz street fighter 4 u tamamen unutun su v trigger denen zimbirtiyi hayatinizin bir parcasi haline getirin, olcek doldugunda aktive edin ve saldirin mumkunse.
    2. koruma yaparken atilabiliyorsunuz, dikkat edin. mumkunse koruma yaparken siz atmaya calisin.
    3. koruma yaparken sarj olabiliyorsunuz (ozellikle sarjli hareketler icin) ama otomatik koruma yok. saginiza solunuza dikkat edin.
    4.kombolari mumkunse cok calisin. alisitrma yaparken her sey cok guzel ama online maclara gelince nedense calismiyorlar. kusursuzlastirin hepsini. her karakterin ozel hareketleri (special moves) cok ince detayli, elinizin kaslari alissin bol bol alistirma yapin. kombo saldirilari serilestirmek buna bagli. bol bol calisin. hatta kusana kadar calisin. maclari cok kolay kazandiginizda anlayacaksiniz nedenini.
    5. savunma... calisma odasina girin ve karsinizdakini 8. duzeye getirin. hic bir sey yapmayin sadece koruma yapin. sagdan soldan saldiracak itecek kakacak dusurecek, sadece koruma durumda durun ve ne kadar cok dayanabildiginize bakin. mumkunse karsinizdakini normal duzeye ayarlayin ve ko durumunu olcun. sonrasinda kombo saldirilari uygulayin ve ko yapabilitenizi kontrol edin.
    6. hazir olmadan online maclara girmeyin. cok dayak yersiniz. gereksiz gazlara gelirsiniz.
    7. karakterinizin tum hareketlerini ozel hareketlerini hepsini havada karada suda mukemmellestirin. bundan kastim su: istedigin her hareketi isteginiz saniyede uygulayabilme kabiliyeti.yenilmezlik yolunda ilk adimi atmis olursunuz.
    8. online maclara girmeden once her bir karakter ile calisma odasinda en az 6-7 derece duzeyinde alistirma yapin. bu her bir karakteri okuyabilme yeteneginizi gelstirir. mesela online maclarda ken oyunculariniyenebilirsiniz ama zangieflere yeniliyorsaniz o oyunculari okuyamiyorsunuz demektir. hepsinin hareketlerine asinalik gelistirin.
    9. saldirgan (offensive) duzeye gelmeye calismayin sakin.. disardan bakinca cok cool gorunebilir ama en cok avlanan oyuncular saldirgan oyunculardir. siz defansi gelirtirmeye bakin her seyden once. ilk once defans sonra kombolar ve saldiri. bu arada kombolarinizi mukemmellestirmeden saldirmaya kalkmayin. defansta kalin, daha cok sansiniz olsun mac kazanmaya.
    10. v trigger denen zimbirtisi, gozunuzu ondan ayirirsaniz cok dayak yerseniz. demedi demeyin. critical art hepsi hikaye, ozellikle chun li oynayanlar v-trigger candir.
    11. chun-li oynayanlar icin: rakibi havada avlayin, havada yapilan kombolara calisin, savunmaya calisin, karsinizda kimse duramaz. diago ya yenilen chun li oyuncularinin en buyuk eksikleri budur. bu isi prof yapmak istiyorsaniz chun-li hava saldirilarina calisin. chun-li oyunculari icin air-combolar zor ve zahmetli ama gercek bu.
    12. oyun cok guzel lan.


    (otomatikmoddakal - 12 Mart 2016 04:29)

  • comment image

    oyunun incelemelerinde oynanış dinamiklerinin dördüncü seriye göre çok daha başarılı olduğu söylenmekte. henüz oynama fırsatı bulamadım ama hikaye modu umarım geliştir. bir resim koyup yazı yazma olayı tarihe karışsın artık. bir de şu karakterleri full getirin ilk seferde, oyun hazır değilken para kazanıcaz diye çıkarıp insanı deli etmeyin. capcom bu konularda adamı hasta eder biraz. dua etsinler seriye de hastasıyız.


    (brown melodileriyakar - 12 Mart 2016 04:36)

  • comment image

    incelenmiş oyunmuş.
    ecnebiler oyun incelerken sokarlar karakterleri antrenman odasına hareketlerin kombo ihtimallerini, frame denemeleri, hızı, v-trigger farklarını teker teker anlatır, bizim yurdum insanı da ukala ukala en ince detaya verilen emeğe küfür eder gibi video yapar.
    oyun zaten tamamlandı bitti demiyor ki capcom. oyunu sadece çıkardılar piyasaya bedava güncellemeleri yapılacak bu ay. beta versiyonu çıkardılar ki oyunu bu oyunu sevenlerle oynayanlarla birlikte onların feedback inden önerilerinden eleştirilerinden yararlanıp interaktif bir geliştirme yapmak için. gayet de başarılar teknik konularda.
    şu survaival mod hakkında hiç bir bilgiye sahip olmayıp da ukalaca bu oyunun inceleme videosu yapmak hayranlık verici.
    yurdum insanı nedense hikaye kısmına da kafayı takmış durumda. yahu chun li 30 senedir babasının öcünü alıyor, capcom naapsın şimdi bu kızın dövüşme nedenini?
    yani chun li için bir kılıf uydurduklarına için daha mı rahat olacak chun li yi oynarken?
    arcade mode, atari salonlarına franchise yapılırsa çıkar. şu an için öyle bir durum yok. o yüzden çıkmayacak.
    şu anda 16 karakter ve her ay bir karakter eklenecek. street fighter 4 ilk çıktığında o da 16 karakterle çıktı. eksik olan bir şey yok. yeni karakterler var deneyin.

    online maçlardan zevk almasını bilmiyorsanız almayın bu oyunu. bu oyun için tek net olan şey bu.


    (otomatikmoddakal - 21 Mart 2016 06:19)

  • comment image

    adı üzerinde 90'lardan beri, arcade salonlarında efsane olmuş bir oyuna, hayatında hiç jeton atarak tek seferde oyun bitirmek için kastırmamış, konsolun kolunda 50 defa ölüp, start'a basarak arcade mode'u bitiren çocukların "arcade modu'na gerek yokmuş, online oynamak işin aslı" dediği oyun.

    yazılanları okuyunca ekrana doğru bağıra bağıra; "lan amına kodumunun oyununun türü zaten arcade! arcade mode'suz çıkması nasıl normal!" dedim. arcade mode'un temel amacı, oyunun hikaye hattıyla beraber platformu oluşturmaktır. profesyonel iseniz karakteri ölçmek dışında bir işe yaramaz. eğer ki normal bir oyuncuysanız, size asıl zevk verende bu moddur, bu şekilde ai'ya karşı oynayarak stres atarsınız. 8-10 maçtan oluşan mode boyunca oyunu bitirip, bir zafer kazanırsınız. zaten sf serilerininde, tekken serilerininde temel amacıda bu eğlenceyi tattırmaktır. herkes profesyonel olmadığı için ve tek istediği stres atmak olduğu için bu ya mod üzerinden oynar ya da vs mod üzerinden arkadaşlarıyla kapışır.

    ha sen "arcade mode ne ya 100 tane vur bitiyo başkada bir şey yok" diyosan, konsoldaki sınırsız hakkın olmadan gel bi atari salonunda bitir bakalım 100 defa shoryuken atarak. bir dene bakalım da al boyunun ölçüsünü. arcade mode olmadan nasıl atari salonlarında yer alacak bu oyun onu merak ediyorum. jeton atıp, rakip mi bekleyeceğiz. hadi geldi diyelim, adamı yendik sabaha kadar bir daha mı bekleyeceğiz? saçma geldi bana, oyunun süreceği bir mod olmadan çıkarmak nasıl bir pazarlamadır, anlayamadım.

    daha önce turnuvalar için koşa koşa oyun yetiştirmeyen, başka serilere yönelen, 97'den itibaren, 8 yıl boyunca street fighter 3 ve alpha geliştirmeleriyle ayakta kalıp, turnuvaların ana oyunu olan, daha sonra aklına gelip street fighter iv'ü çıkartan firmanın, yine 8 yıl boyunca ne yaptığını merak ettim doğrusu. bu şekilde arcade üzerinden yapılacak satışlarınıda kapatmış oldular.

    playstation'a çıkınca hayatında ilk defa sf oynayanların çok kafasını yormamasını düşünüyorum şahsen. çocuklarının elinde sakız olup, asıl evi olan atari salonlarına elveda diyecek gibi duruyor. ne diyelim capcom yeni bir jean reno'luonimusha'yla ya da rival schools'la gel bari.

    edit; bir anlık rage olayından es geçmişim. karakter dizaynları en berbat olan street fighter oyunudur. ken'in haline diyecek hiç bir şeyim yok.


    (yarin daire - 28 Mart 2016 00:14)

Yorum Kaynak Link : street fighter v